Gå til innhold

Hvordan ser din bakgrunn ut?


Tristus`-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som har sånne stilige værktøy linjer og div andre ting....

Bruker dere linux eller er det et prog. elns???

Du kan faktisk endre "look and feel" på Windows ganske drastisk, ja faktisk så kan du endre så mye at en skal slite med å se forskjell fra Widnows til Linux. Programmer som kan gjøre dette er såkalte skjell erstatter programmer.

 

En god start for å finne slike programmer er hos ShellCity, som har en fyldig liste over slike programmer og andre mindre programmer som kan endre utseende til din Windows.

 

Et bra shell erstatter program er Litestep som er et av det mest brukte. Her ser du et par eksempel på hvordan Windows kan se ut med Litestep:

Eksempel 1

Eksempel 2

Eksempel 3

 

WindowBlinds (som nå er delvis kjøpt (?) opp av Micosoft, er et annet greit program som inneholder mange "gadgets" som kan endre utseende til Windows.

 

Muligheten er mange og det finnes drøssevis av themes til de fleste programmene som er listet opp hos ShellCity.

 

Et par sider som inneholder masse themes (eller "skinz" som det heter på fint):

Skinz.org

Customize.org

Deviantart.com | Themes

 

Jeg drev å tullet med Litestep for noen år siden, men jeg falt alltid tilbake til den gode gamle "Bill Gates looken". Blir for mye mas når du skal begynne å endre på ting. Det starter greit og du er fornøyd, men så vil du endre alt igjen siden en fant "det kule skinzet" og så bare baller det på seg. Til slutt så sitter du kun å endrer på Windows istedenfor å gjøre noe konstruktivt :dontgetit:

 

Dette ble jo litt off topic, men jeg føler det får stå sin prøve :-)

 

dacourt

Endret av dacourt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

desktop_adawen.jpg

 

Lagde nettopp nytt wallpaper, så jeg tenkte jeg skulle slenge meg på bølgen.

 

- Teksten er forfattet av meg.

- Jenta stammer opprinnelig fra et annet wallpaper som jeg ikke aner hvem som har lagd.

- La inn noen linjer for å marke litt, så ikke fjeset hang i løse lufta.

 

Gassmasker r0x, btw! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...