TLZ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 For øyeblikket har eg denne... Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Min desktop akkurat nuh Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er nå etter en reformatering, har satt opp alt slik jeg vil ha det.. Gjenstår å se om jeg klarer å holde den simple stilen og ikke messe opp allting med Aston og greier som sist.. Lite bilde: Stort bilde: Klikk Her Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Er nå etter en reformatering, har satt opp alt slik jeg vil ha det.. Gjenstår å se om jeg klarer å holde den simple stilen og ikke messe opp allting med Aston og greier som sist.. Lite bilde: Stort bilde: Klikk Her trodde ikke at det var FAMAS i cs(han fyren til høyre som holder gæveret) dette er misbruk på høytnivå edit : Bemerk " " Endret 29. november 2003 av Jonki Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har bilde av internet eg: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jonki: det er FAMAS i CS... Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 RustedRazor, hvilken "mod" har du? så bare drit kul ut. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 JEG76: Har du bildet i full oppløsning (vet at det der ike er det, men)? Det er helt konge! 4096x4096-bildet... Tar bare 2,95 MB... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jonki: det er FAMAS i CS... Ja det er FA-MAS i CS, kom i 1.6... Lenke til kommentar
zed Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jonki: det er FAMAS i CS... Ja det er FA-MAS i CS, kom i 1.6... Ok, da får CS-Guru komme og ordne opp : CS har tatt helt feil, eller litt feil, eller får ikke lov til å bruke det ordentlige navnet. Fordi : Det heter FA MAS, pga FA = france som har laget våpenet. Derfor blir navnet på våpenet MAS. Husk det neste gang dere whiiner i dustverdenen deres Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Her ser man min desktop akkuratt nuh... Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Her ser man min desktop akkuratt nuh... Hvor fant du det Winamp skinnet? .. den var kewl Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Her ser man min desktop akkuratt nuh... Hvor fant du det Winamp skinnet? .. den var kewl Ja si det... husker ikke. Vil du ha det, det ligger vel her på maskina en plass? EDIT: Her er'n! Endret 6. desember 2003 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Her ser man min desktop akkuratt nuh... Hvor fant du det Winamp skinnet? .. den var kewl Ja si det... husker ikke. Vil du ha det, det ligger vel her på maskina en plass? EDIT: Her er'n! Takker så meget Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 kan trådstarter eller moderator være så snill å rette på navnet på tråden? hver ******* gang jeg ser denne tråden så tenker jeg: bakrund=ræven Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg skjønner poenget ditt, men siden det plager deg så mye, så må jeg bare spørre: er du veeldig pervers? eller går du rundt å tenker på slike ting hele tiden? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Til dere som har sånne stilige værktøy linjer og div andre ting.... Bruker dere linux eller er det et prog. elns??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå