Wabby Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Jeg har en sånn liten ting for kua, vet ikke hvorfor men den er bare så 1337 Edit: vet ikke hva som skjedde, men så ut som at den rød teksten kom ut av focus når jeg tok printscreen... men er ikke slik ellers... Wierd.. Endret 14. november 2003 av Wabby Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har en sånn liten ting for kua, vet ikke hvorfor men den er bare så 1337 Edit: vet ikke hva som skjedde, men så ut som at den rød teksten kom ut av focus når jeg tok printscreen... men er ikke slik ellers... Wierd.. Stili ku Off får sove joh... Skjer oss deg a Wabby? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Skjer lite, venter på noen drankere som skal låne soffan min inatt, så skal jeg i senga og på jobb 0800 imorgen... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 jeg har ett bilde av meg med airsoft-utstyr som bakgrunn. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Skjer lite, venter på noen drankere som skal låne soffan min inatt, så skal jeg i senga og på jobb 0800 imorgen... Hehe : Skjer lite her og..venter på at noen filer på Dc++skal bli ferdig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Bakgrunnen min for tiden. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Pycnopodia: shit uryddig skrivebord ass...jaja... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Pycnopodia: shit uryddig skrivebord ass...jaja... færre ikoner, desto bedre... Lenge leve hurtigtaster Lenke til kommentar
LoS Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Her er min ihvertfall *grin* http://home.halden.net/los/Skjermdump.png Har blitt konvertert til linux de siste dagene Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Pycnopodia: shit uryddig skrivebord ass...jaja... færre ikoner, desto bedre... Lenge leve hurtigtaster Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Wabby, kua di eide! =D kan jeg få bakgrunnen? plass er til for å brukes, jeg hater å sløse bort all plassen på skrivebordet med ingenting Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Wabby, kua di eide! =D kan jeg få bakgrunnen? plass er til for å brukes, jeg hater å sløse bort all plassen på skrivebordet med ingenting Skal legge ut en link på den senere idag... Minn meg på det med en PM Edit: Her er linken til bildet http://home.online.no/~wabby/cow-bliss.jpg Endret 14. november 2003 av Wabby Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Legg merke til at 90% av de som poster bilder her har en søppelkurv som ikke er tømt. Det tyder på en ting. Brukeren har ryddet skrivebordet før han tok screenshot. Arctic - detektiv :nice: Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 http://home.no/pomfri/desktop.jpg På jobben vel og merke... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Legg merke til at 90% av de som poster bilder her har en søppelkurv som ikke er tømt. Det tyder på en ting. Brukeren har ryddet skrivebordet før han tok screenshot. Arctic - detektiv :nice: Kan ikke si meg helt enig buddy ! Selv hvis jeg skal laste ned noe, bilde, sang, applikasjon, patch og lignende som jeg bare trenger fort så dumper jeg den på desktop, kjører fila og sletter den etterpå. Evt etter man har inst ting som ACDsee så får du ørten ikoner som må slettes... Ikke alltid man tømmer kurven hvergang, eller glemmer shit-Del funksjonene *pirke pirke* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 For øyeblikket er det denne Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Mitt nåværende desktop. Bare søk litt rundt hvis du har lyst på selve bakgrunns-bildet. Endret 14. november 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 min hyggelige bakgrunn nå kan jeg følge med hva som er på TV'n og samtidig Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 hvordan får du til det tv greiene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå