Arctic Skrevet 5. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2003 Det er så irriterende. Post selve bildet, ikke med masse ikoner og dritt. Forstått? Hvorfor det? Det er jo all dritten som ligger på skrivebordet vil vil se. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2003 Det er så irriterende. Post selve bildet, ikke med masse ikoner og dritt. Forstått? Hvorfor det? Det er jo all dritten som ligger på skrivebordet vil vil se. Liker å få med meg hvordan vinduer, oppgavelinje og sånt ser ut også Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er så irriterende. Post selve bildet, ikke med masse ikoner og dritt. Forstått? Hvorfor det? Det er jo all dritten som ligger på skrivebordet vil vil se. Liker å få med meg hvordan vinduer, oppgavelinje og sånt ser ut også Ich auch! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvilket OS her du Ecthelion? Jeg er ikke et OS. På den maskinen screenshoten er tatt så blir det kjørt Win2K med SP4. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvilket OS her du Ecthelion? Jeg er ikke et OS. På den maskinen screenshoten er tatt så blir det kjørt Win2K med SP4. Ikke vær så firkanta da..... Hvilket OS HAR du.... 8) Men som du nevnte Win2k, det er jo nytt og fint... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Herregud, 80% av linkene i denne posten viser jo 404-error-wallpapers! Utrolig at folk ikke greier å skrive inn linker......... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 sebdude: Blir det ikke litt feil å ha den nye Metallica-logoen på en Cliff Burton-wallpaper? Tsk, tsk.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Herregud, 80% av linkene i denne posten viser jo 404-error-wallpapers!Utrolig at folk ikke greier å skrive inn linker......... Hmm, det har ikke slått deg at denne tråden er eldgammel? Gamle tråder lider desverre av 404 syndromet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Herregud, 80% av linkene i denne posten viser jo 404-error-wallpapers!Utrolig at folk ikke greier å skrive inn linker......... Har ikke falt deg inn at folk har fjerna bildene fra sidene sine? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 EDIT: Etter forespørsel fra personer med sarte sjeler så velger jeg å fjerne bildet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Ok.. akkurat det der har jeg svært lite behov for å få servert rett i fleisen. Takk som byr, men nei fuckings takk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 As}{anti: FJERN NU! Enig med psilocybe, smakløst, groteskt og rett og slett EKKELT! Utrolig forkastelig å tenke på at noen kan more seg slik over andres DØD og lidels... innser du ikke hvor forferdelig det der egentlig er? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hva ****** har jeg nå gått glipp av? :x Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hva kjøss har jeg nå gått glipp av? :x ett bilde av henrettelse med øks... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg kan ikke si at hun er noe annet en nais. De andre damene jeg har sett i denne tråden han bare gå bak en busk å gjemme seg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hva kjøss har jeg nå gått glipp av? :x ett bilde av henrettelse med øks... Huff da. Og når psilocybe ikke liker det, kunne det vel ikke være særlig lekkert? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 7. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2003 sebdude: Blir det ikke litt feil å ha den nye Metallica-logoen på en Cliff Burton-wallpaper? Tsk, tsk.. *pirke pirke* jaja, det var ikke jeg som laget det wallpaperet. Fant det på metallica.com forumene. Nå har jeg imidlertid skifta til en som jeg har laget selv. http://home.broadpark.no/~espens/Metallica%20OLD.jpg Litt dårlig, men jeg syntes selv at den var litt kul i hvert fall ::EDIT:: morsomversjonen: http://home.broadpark.no/~espens/Metallica_funny.jpg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2003 As}{anti: FJERN NU! Enig med psilocybe, smakløst, groteskt og rett og slett EKKELT! Utrolig forkastelig å tenke på at noen kan more seg slik over andres DØD og lidels... innser du ikke hvor forferdelig det der egentlig er? Har da aldri sagt at bildet var morsomt. Vil heller si at det er tidspunktet bildet er tatt på som er spesielt. Katana'n har akkurat gått gjennom halsen og blodet strømmer ut. Bildet i seg selv er bra. Smakløst, groteskt, ekkelt.. kommer ann på hvem som ser det. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2003 kan du sende meg det bildet As}{antii??? helst over msn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå