Re-Offender Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dette bakgrunnsbildet er vanvittig på flatskjermen min med DVI.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Min Desktop p.s. ikke klag på alle shortcutsene :wink: pøh, jeg har 7 rekker min Kul wallpaper, hvor fant du den ? orginalen fant jeg på www.customize.org. den var i svart/hvitt, jeg bare endra fargen på den 8) 1. OMG jeg kunne aldri ha klart å ha det slikt på min desktop. Har du egentlig noen ting i start menyen? 2. Har du bakgrunnsbildet tilgjennlig fir deling? møt meg på msn messenger da Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ArticOC: Vær så snill å ikke post et stort, BMP bilde her! Tar veldig lang tid før siden er full lastet, legg den på en side med link, eller gjør den mindre og i .jpg :-? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bakgrunnen min, tatt utenfor leiligheten (merk antall nett): Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 håper ikke du er araknofobisk! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Dette har jeg nå for tiden.. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 --Hvor har delete-knappen blitt av?-- Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvilket OS her du Ecthelion? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvilket OS her du Ecthelion? Win2000 eller XP UTEN teletubbieland... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Min bakgrunn er plettfri. Tok dere den? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Min bakgrunn er plettfri. Tok dere den? festlig... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Min bakgrunn er plettfri. Tok dere den? Når du skrev det tenkte jeg på Kristian Valen. Jeg vet ikke hvorfor, men det bare falt meg inn... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det er så irriterende. Post selve bildet, ikke med masse ikoner og dritt. Forstått? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Akkurat nå bruker jeg dette bildet; Har liksom ikke orket å bytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå