Gå til innhold

Skjermvalg 22" LCD, DVI

Gjest Slettet+2135415

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+2135415

Skulle hatt en ny skjerm til datamaskinen, og skal i den anledning kjøpe min første LCD-skjerm.

Er ganske uerfaren når det gjelder LCD skjermer, så setter pris på litt tilbakemelding :) .

Skjermen jeg har nå er samsung syncmaster 959nf, tenkte å anskaffe meg noe lettere enn dette monsteret av en CRT skjerm (25 kg) ;)

Skjermen jeg vurderer i den anledning er Samsung SyncMaster T220 (22" wide).

Noen som har bra/dårlige erfaringer med denne skjermen,

eller som eventuelt vil anbefale en annen skjerm?

Den skal primært brukes til spilling/film.

Setter stor pris på kvalitet, pris utgår litt i den forstand.. men vil holde meg under en 4000kr.

Endret av Slettet+2135415
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vel hva med en Benq G2400W på 24 tommer, 5 ms repsonstid, HDMI DVI og VGA inngang.

HDMI sertifisert så du kan spille HD materiale på den.

Benq G2400W 2595,-kr

test av skjermen

Følger med DVI og vga kabel i esken, så vis du skal ha HDMI kabel må du kjøpe den utenom men koster sikkert 100 kr.

Har selv denne skjermen og bruker den til å spille strategi spill og se HD filmer og vanlig filmer og den er utrolig stor og fin og bruke til dette.

Hadde jeg vist at skjermen var så bare og bruke hadde jeg kjøpt den lenge før jeg gjorde.

Så jeg anbefaler denne på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Skulle hatt en ny skjerm til datamaskinen, og skal i den anledning kjøpe min første LCD-skjerm.

Er ganske uerfaren når det gjelder LCD skjermer, så setter pris på litt tilbakemelding :) .

Skjermen jeg har nå er samsung syncmaster 959nf, tenkte å anskaffe meg noe lettere enn dette monsteret av en CRT skjerm (25 kg) ;)

Setter stor pris på kvalitet, pris utgår litt i den forstand.. men vil holde meg under en 4000kr.

Ser også etter en skjerm av 22'' Widescreen-typen. Helst ikke over 2500 kr.

Står mellom Samsung T220, Samsung 226BW og Asus VW222U. Noen som kan anbefale noe? Ser at T220 er den dyreste, mens Asus'en er billigst.. men den har også fått god kritikk... Hjelp, anyone? :p

Bump. ^^

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser også etter en skjerm av 22'' Widescreen-typen. Helst ikke over 2500 kr.

Står mellom Samsung T220, Samsung 226BW og Asus VW222U. Noen som kan anbefale noe? Ser at T220 er den dyreste, mens Asus'en er billigst.. men den har også fått god kritikk... Hjelp, anyone? :p

Bump. ^^

Tjena ;p T220 er ett knall kjøp! Anbefales på det sterkeste! Med ett fett design å utrolig god kvalitet er dette ett røverkjøp ;) Det eneste jeg har hatt problemer med er å få den til å stå ordentlig på stativet :s det virker som om den er ustødig... Noen som har erfart det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...