Shoo Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har problemer med åpne nettsider som f.eks vg.no, microsoft.com og diskusjon.no. Det tar lang tid før jeg får åpnet de sidene. Av og til åpnes de kanon kjapt, men sånn normalt så går det utrolig treigt å få sidene åpnet.. Kjører linjetest og linjehastigheten viser til gode resultater. Er på en stasjonær PC hvor jeg kjører nettverkskabel fra PC -> router. Prøver f.eks å nedlaste filer og da går det virkelig unna. Er kun nettsidene jeg sliter med å åpne... Hvordan får jeg nettsidene til å åpnes raskere? Hva kan evt. være galt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har du innstalert enn brannmur eller antivirus program som sperrer for hastigheten din? Vis du har dette innstalert prøv og skru de av og se om hastigheten øker. vent et par minutter så pc-en liksom får rensket seg litt og så prøv og start nettsider som du vet har høy hastighet. Se om kanskje det hjelper. Lykke til Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Skjønner. Eneste brannmur jeg har, er Windows brannmuren. Har ikke egen program for AV. Ikke enda iallefall. Og det er vel ikke særlig lurt å slå av Windows brannmuren heller, eller? Har en trådløs router da.. Kanskje det er noen konfigurasjoner som er feil, hmm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bruker du trådløst nett på pc-en din nå? vis du gjør det prøv og koble deg rett inn i ruteren din og se om du får skikkelig hastighet da. Vis du ikke får det koble deg rett i modemet og se om du får hastigheten du skal ha da. For da er det enten rutern eller linja di de det er noe galt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå