Tunky Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvor er det man spiser på et sånt? Hvor begynner man? Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Banos.http://www.stabburet.no/eway/imgstore/3a7865dd88.jpg Har du glemt ? Endret 12. november 2008 av toth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Banos. Har du glemt ? begge deler er drit digg da EDIT: Du blir jo sterk av Sunda også Endret 12. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg turte aldri å smake på Sunda Lenke til kommentar
Renor Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ristet zophobas med krydder på, det har jeg spist. Det smakte saltstenger. x) Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg turte aldri å smake på Sunda sunda er digg da er litt falsk markedsføring da, har ikke blitt like sterk som gutten på bilde Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Banos.*Bildet fjernet automatisk av Quotemaster v0.3* The new utility for Lord Grÿllwotth Har du glemt *Bildet fjernet automatisk av Quotemaster v0.3* The new utility for Lord Grÿllwotth ? begge deler er drit digg da EDIT: Du blir jo sterk av Sunda også De derre er jo faens så gode! Elsker Banos! Sunda er litt som honning (lenge siden sist). De begge inneholder mye sukker. Jaja, man kommer seg ikke unna det uansett. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg trodde Sunda og Banos var av markedet for lengst.. Men i min barndom var det stort sett de påleggene vi hadde som var "fancy", altså ikke rent syltetøy, honning e.l.. Var vel de 2 og nugatti man hadde stort sett. Ja, og hapå. Hapå er nam Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Banos er fortsatt i produksjon - to ganger i året. Var på innspilling av Praksisjobben der Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva? Innspilling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå