-Gudfaren- Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Spiste fritystekt blekksprut (calamares) i Hellas. Det smakte viskelær Det har jeg spist utrolig mange ganger i Spania. Smaken kan variere ifra land til land, spørs åssen man tilbreder calamares på. Dem selger det i Norge også. Riktignok ikke ferskt, men det finnes. Hvis noen av dere skal til Spania en dag anbefaler jeg dere alle å prøve ut en Calamares-baguett. Kjempegodt. Fin-baguett Majones Calamares Pommes-frittes Lenke til kommentar
cappi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 har spist tørka gresshoppe med bacon kryder (smakte ikke bacon.) egg og bacon pitzza, ikke så sært men alikavel ikke så mage som har spist det, anbefales. har spist rype hjerte, torske øye + diverse små stein :!: Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tror speket elghjerte er det særeste jeg har spist. Det anbefales forøvrig til alle som setter pris på spekemat Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ingenting sært med å spise hjerte fra diverse vilt. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har bodd i Namibia, så det særeste er nok denne lille rakkeren: Det heter Mopane-orm. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har ikke smakt så mye rart, så det særeste er nok tran Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hoho, nei holder meg langt unna alt rart. Husker jeg spiste alligator engang, men. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det rareste må faktisk være sushi. Ikke at det er så rart, men når man tenker på det, spiser ris dyppet i eddikk med diverse fisk og drønsaker på! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikke noe sært med å spise rå fisk da. Synes et er bedre når man ikke koker/steker sjømat for lenge, slik mange gjør, for da blir det som å tygge på en stor gummibit. Lenke til kommentar
Mipp Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sært og sært. Det særeste er uansett surstrømning (hvis det skrives slik) og lamakjøtt. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Må nok være den gangen jeg spiste rotte utenfor et utested i Kina Shanghai.. Var faktisk ganske godt Lenke til kommentar
JimShorts Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Due i Skotland Bjørn i Estland Hai på Island (Hákarl, look it up) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Spiste/smakte på kattemat når jeg var liten. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Duebryst Haibiff Villsvin Akkarringer og diverse blekkspruter så ofte jeg kan Ganske vanlig, men jeg syns blåskjell er sært. I konsistens og utseende. Men godt er det Diverse friterte småfisk, hele spises, med innvoller, hode og alt Torskeøye Hel, kokt akkarbaby-ting. Rett og slett en liten blekksprut, alt intakt. Blodpudding. Jeg smaker på alt minst én gang, og ser jeg noe på en meny jeg ikke har smakt, så skal det prøves. Det er så mye god mat! Men jeg lurer på om det særeste, hvertfall ved førsteinntrykk, blir stekt is(!). Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Mus da jeg var 4 og mamma låste meg i kjellern. -Bear Gribs. Endret 9. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ooh, jeg innbiller meg at jeg også har spist stekt is Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ooh, jeg innbiller meg at jeg også har spist stekt is Ooh, jeg innbiller meg at jeg også har spist stekt is Trust me, you'd remember.. (jeg tror) De tar en stor iskule, ruller den i en slags stivelse, sannsynligvis noe alà det de bruker på innbakt kjøtt(kinarestaurantene altså), hvorpå de steker eller friterer den kort. Da får man et tynt skall, nesten som vårrull-papir ytterst, smeltet is innforbi, som gradvis går over i en kjerne av vanlig frossen is. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Maur...Bare knuste dem med fingeren og spiste. Forskjellig smak på de forskjellige typene også Spiste det på barneskolen (Mener jeg har gjort det, hvis jeg ikke husker feil ) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har masse slekt fra vestlandet, og hver gang jeg drar å besøker blir jeg servert helt annen mat enn jeg er vandt til på østlandet. Smalahove må være det særeste jeg har dytta i meg. Faktisk veldig godt. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har aldri smakt smalahåve, men har veldig lyst til å prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå