eivind1972 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Ja, hva er det særeste/sjeldneste/sprøeste/ekleste dere har spist? Da regner jeg ikke med ting dere har hatt i munnen og spyttet ut, eller hvis dere bare har tatt en liten bit - bør helst være en vanlig porsjon. Jeg har enda ikke spist noe skikkelig rart; særeste blir vel pytonslange og aligator - men hadde vært tøft å spist noe a la Tarantella eller insekt. Er ikke PYTONSLANGER OG ALLIGATORER sært? Det særeste må vel være blekksprut. Det smakte faktisk overhode INGENTING!! Endret 25. august 2008 av eivind1972 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Litt småsørt kanskje, men ikke like sært som mye annet. Jeg synes det er særere å spise innsekt, edderkopper etc. - men hva som er sært er jo opp til den enkelte å vurdere. Lenke til kommentar
Energi Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Spiste diverse biller, larver og gresshopper i Thailand som snacks. Det beste var noen små spicy larver, skikkelig snadder. Utenom det er det vel kyllinghjerter og kråkebollesushi i Japan. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har spist frityrstekt blekksprut ved et uhell, pappa satt og spise det, jeg spiste donuts, de ligna og plutselig switcha pappa boksene våres og jeg åt blekksprut for første og siste gang. Yuck! Ellers så har jeg spist villsvin, bøffel og brunbjørnkjøtt. Sistnevnte smakte egentlig ikke noe særlig godt, var bare seigt og jævlig. Ellers har det vært reinsdyrstunge og en liten bit av oksehjerne, heller ikke det beste jeg har hatt i kjeften. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kokte torsketunger, min far serverte det ved middagsbordet en gang. Det er som å spise rent fett og føler bare munnen blir fylt med ekkel smak og konsistens. Jeg blir kvalm bare av å tenke på det nå mens jeg skriver Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hvem svarte KOKER torsketunger? De skal rulles i mel og stekes. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hvem svarte KOKER torsketunger?De skal rulles i mel og stekes. Min far? Jeg vet nå at de skal stekes Det var ikke veldig godt. Jeg smakte på en. Så gikk jeg fra bordet Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 maur , tørket havsalat (tang og tare ) og chilli bleksprut Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Spiste diverse biller, larver og gresshopper i Thailand som snacks. Det beste var noen små spicy larver, skikkelig snadder. Utenom det er det vel kyllinghjerter og kråkebollesushi i Japan. Snakka med en som hadde spist kakkerlakker i peanøttsmør når han var i Thailand. Temmelig sært, ja. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ja, forresten. Jeg hadde faktisk muligheten til å spise BJØRN når jeg var i Estland! Det blei litt vel sært, men det hadde vært TEMMELIG ekstremt! Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Frityrstekt blekksprut har jeg spist mange ganger såkalt calamares (eller noe sånt?), i hellas, det er jo faktisk jævlig godt. Ellers har jeg ikke spist mye rart, utenom småfisk som var stekt hele, og man bare puttet dem i munnen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det særeste jeg har smakt må nok nesten bli chili con carne med kamelkjøtt. Det var, ehm, spesielt.(..) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Frityrstekt blekksprut har jeg spist mange ganger såkalt calamares (eller noe sånt?), i hellas, det er jo faktisk jævlig godt. Ellers har jeg ikke spist mye rart, utenom småfisk som var stekt hele, og man bare puttet dem i munnen. Noe sånt ja De fiskene har jeg også spist. Endret 21. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Snegler. Vi trodde det ordet på menyen ikke betydde snegler, men det gjorde visst det likevel. Var ikke så verst, men den mentale barrieren mot å spise denslags gjorde likevel måltidet litt miserabelt. Spiste imidlertid opp alt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Villsvin - Klassetur til Polen, smakte ganske godt.. var tilbehøret som smakte ræv xD Torskerogn - Noen uker om sommeren hos bestemor og bestefar, og de fikk meg til å spise dette... ikke no godt Kommer ikke på noe annet i farta Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Torskerogn er ikke sært. Det er jo ganske vanlig (og veldig godt. ) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Villsvin er heller ikke spesielt sært, det er jo bare en gris med litt langt hår De selger/solgte spekeskinke av villsvin på Gutta på Haugen i Oslo. Anbefales. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har spist brennenesler .. er vel faktisk det særeste. Ang. frityrstekt blekksprut; Det er jo dritdigg! Lenke til kommentar
Argument Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Spiste fritystekt blekksprut (calamares) i Hellas. Det smakte viskelær Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Var på 90 tallet skikkelig hekta på sukkerklubber med insekter i! ekte insekter alså kjøpte med meg 30 - 40 stykk fra Sverige en sommer fikk ha de i fred også da ikke mange ble fristet av insektet inni noe alla slike : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå