Mr. Bojangles Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Den krokodillen jeg spiste smakte som kylling, men kjøttet var EKSTREMT mye seigere. Aligator så ut som fiskekjøtt, men hadde mer kjøttaktig konsistens. Slangen hadde nokså samme konsistens som ribbesvor, men smakte kylling. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 pølse i vaffel.Velkommen til Moss! Var i Moss for noen uker siden, men spiste ikke pølse i vaffel Er en stund siden sist... Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det merkeligste jeg noensinne har spist? Gammelsteik... Smarkte rart og jeg måtte bo på toalettet dagen etter. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tror det særeste jeg har spist er kengerubiff Smakte litt som storfe. Veldig mørt og godt kjøtt, kan anbefales! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Haifinnesuppe. Jeg er 1337. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg spiste Blekksprut i Hellas. Det smakte som krabbe, men tanken på at jeg hadde et tentakkeldyr i kjeften var ikke mye fristene. Men jeg fikk det ned til slutt Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 lutafisk. konsistensen var så feil at jeg holdt på å kaste opp. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Haifinnesuppe. Jeg er 1337. Det glemte jeg. Jeg har også spist haifinnesuppe Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Jeg spiste Blekksprut i Hellas. Det smakte som krabbe, men tanken på at jeg hadde et tentakkeldyr i kjeften var ikke mye fristene. Men jeg fikk det ned til slutt Blekksprutringer er jo digg da. Spiste det på gresk restaurant en gang. Forøvrig er gresk mat utrolig godt, har en gresk kamerat som bor i Norge, og jeg er ofte tilfeldigvis på besøk rundt middagstider hos dem. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Frityrstekt blekksprut har jeg spist mange ganger Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 sjokoladepizza er noe jeg har vendt meg til, syns det var sært til å begynne med, men men... Froskelår og grillet kyllinghjerte er faktisk også ganske godt... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kebabpizza... Seriøst.. 3cm lag med BARE dressing elns + svææære skiver tomat med en diameter på 10cm ca :S Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jaap (Japp?) i vaffel.. Får det ikke bare helt til å stemme Endret 14. august 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Franske snegler, sverdfisk og kanin. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kanin, faktisk. Hvor spiste du det? O.o Har spist hare, men kanin er jo på en måte et kjæledyr -.- Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Jeg har også spist kanin, på restaurant. Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det merkeligste jeg har spist er blåskjell. Og nei, jeg er ikke så veldig rar i matveien. Uansett, blåskjell smakte forbausende godt, selv om konsistensen var litt merkelig, og ettersmaken hang i helt til dagen etter. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det særeste jeg har spist og drukket var en kombo vi fikk på et lite sted i det østlige Tyskland i sommer. Dette området er kjent for sure agurker. (Spreewald, hvis noen lurer.) Så vi fikk følgende forrett: - grovbrød - olje - brunt sukker - sur agurk i munnfuller - sauerkraut-saft. (Surkålsaft.) Så i litt sånn tequila-stil tar man brød, dypper i olje og ruller i sukker og putter i munnen. Tar en sur agurk bit og putter i munnen og tygger alt sammen. Og skyller ned med sauerkrautsaft. Ikke noe å anbefale... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 På Taiwan fikk jeg en "meze" (masse småretter, 15-20...) med mye rart. Sluttet å spørre hva det var etterhvert, men fikk bl.a. suppe med svinetarmer i, og kokte hai-LEPPER!! Spiste forsiktig og høflig litt av alt, og skylte ned med masse øl (av det kjente merket Taiwan Beer). Grillede blekksprut-babyer i Hellas blir liksom ikke det samme etter dette. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det merkligste jeg har smakt må vel ha vært; "væraballar". husker vi fikk det på barneskolen av en lærer ,med dressing på.husker ikke smaken men huskert at det var ganske sært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå