Mr. Bojangles Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ja, hva er det særeste/sjeldneste/sprøeste/ekleste dere har spist? Da regner jeg ikke med ting dere har hatt i munnen og spyttet ut, eller hvis dere bare har tatt en liten bit - bør helst være en vanlig porsjon. Jeg har enda ikke spist noe skikkelig rart; særeste blir vel pytonslange og aligator - men hadde vært tøft å spist noe a la Tarantella eller insekt. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 særeste jeg har spist er kanin, ikke veldig spesielt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 særeste jeg har såist vasr en blanding av kattemat,melk,marshmallows og tunfisk, dette var da på et lan og det var en konkurranse og jeg ante ikke hva det var før etterpå Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Mølske. Lunken melk tilsatt løpe, som kokes opp. Serveres lunken med sukker på. Er som å spise brent melk Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Blodpudding... Ikke det at det var stygt, men det var ikke godt heller. Navnet fristet lite også. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg husker ikke hva retten heter, men det ble satt foran meg på Ekeberg-Restauranten. Det var Basically en rund tykk skive geitost med honning på sidene, så var den rullet inn med eikeaske. Smakte interessant og litt jævlig Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 En slags drikk, der hovedingrediensen er saltvann og harsk akkarekstrakt, tilsatt popcorn og peanøttsmør og så kokt slik at drikken nærmest må tygges. Spøy som en gris, men etter det var jeg en ekte ishavsgast! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Blodpudding... Ikke det at det var stygt, men det var ikke godt heller. Navnet fristet lite også. Blodpudding er jo rågodt med sirup og bacon.. mmm.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Blodpudding... Ikke det at det var stygt, men det var ikke godt heller. Navnet fristet lite også. Blodpudding er jo rågodt med sirup og bacon.. mmm.. Kan godt hende, spiste det derimot med sukker når jeg var liten. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Særeste jeg har spist var trerøtter. På en resturant i Kina der vi blant annet fikk biller og maur i salaten, sto jeg over det men strakk meg til å spise trerøtter Lenke til kommentar
WD- Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Avokado med olivenolje. Holdt på å kaste opp. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 "Crocodile eye filet" med ris. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Krokodille med safransaus. Ble matforgiftet Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei Tror det må være marssvin i Peru...se bilder under Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kyllinghjerte eller pølse i vaffel. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 pølse i vaffel.Velkommen til Moss! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Krokodille.. syns det var godt jeg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Den krokodillen jeg spiste smakte som kylling, men kjøttet var EKSTREMT mye seigere. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kebab dynket i peanøttsmør, fikk det servert på resturant i utlandet. Trodde det skulle være litt peanøttsmør, men de hadde bestemt seg for å være spandable.. smakte rett og slett vondt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå