fugletiteren Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 jeg skall kjøpe meg en ny pc... også lurte jeg først på om det er sant at dell kan du bare trykke på en knapp så slettes alt på maskinen også starter ale programmer og alt på nyt. uten at du trenger å gå til repratør? og er det isåfal noen andre som også har det slik? krav ca 10000 kan bli over eller under men ikke mye over... må kune slette alt på maskinen uten at jeg trenger å gå til repratør...(hvis det går) må funke til spill(gaming pc) nye spill og bra pc:P kommer ikke på noe anet nå... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Et annet ord for å slette alt er formatering, dette kan gjøres enkelt ved (re)installasjon av operativsystem. Ergo er reperatør penger ned i dass Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Et annet ord for å slette alt er formatering, dette kan gjøres enkelt ved (re)installasjon av operativsystem. Ergo er reperatør penger ned i dass hvordan gjør jeg dette? jeg er ikke så god på pc så jeg trenger lit hjelp. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Prøvd å putte inn DVD-en, starte på nytt, og velge "boot fra CD/DVD" eller liknende? Pleier ikke være så vanskelig. Husk at etter en reformatering er alle filene du hadde på operativsystemharddisken/-partisjonen før borte permanent. Endret 8. august 2008 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Prøvd å putte inn DVD-en, starte på nytt, og velge "boot fra CD/DVD" eller liknende? Pleier ikke være så vanskelig. Husk at etter en reformatering er alle filene du hadde på operativsystemharddisken/-partisjonen før borte permanent. men finnes det en sån cd til alle pc'er. jeg har en compact pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå