Gå til innhold

Sammenlikning: GRAW:2- R6:V2.

Paisley

Anbefalte innlegg

Jeg fikk iløpet av sommeren, kjøpt spillet Ghost Recon: Adwance Warfighter 2 til ps3 ( 199 på FONA ,strøket i københavn, Danmark) og storkoste meg med spillet.

Taktikk blandet med godt kontrollsystem og en ok grafikk er bare fantastisk.

Slik følte jeg det da jeg spilte dette spillet.

Men så plutselig var spillet ferdig og credit'sa kom opp på skjermen.

Min første tanke var jeg må finne et spill som omfavner mye av det samme , altså taktikk, godt kontrollsystem og en ok grafikk gjerne med en liten dert historie.

Min første tanke var Rainbow Six: Las Vegas 2.

Jeg vil gjerne vite likheter mellom disse to spillene og/ eller tips til lignende spill.

Også fordeler og ulemper mellom R6:V2.

På forhånd takk. :roll:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Største forskjellen er at der GRAW serien fokuserer på det militære. fokuserer R6 på politiet, med medfølgene scenarioer.

R6 er mye mer innendørs,ta et og et rom og tømme for fiender, og redde gisler osv.

Begge er knallspill da, men singleplayer delen til GRAW2 er bedre enn noen av de to R6 Vegas spillene har, og omvendt online.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Du har ikke dette kamera over skulderen som du kan se fra en av lagkameratenes syn, men taktisk er det jo ved at man må planlegge fra rom til rom hvordan man best sikrer rommet.

Man har f.eks snakecam man kan bruke under dører for å se inn bak og markere hvilke fiender de andre skal konsentrere seg om.

Mye likt det man er vant med fra GRAW egentlig.

R6 i coop gir en mange taktiske høydepunkt om man har begge erfaring med slike spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...