Phanteon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Aha, så om man bruker en xp disk med integrert driver så trenger man ikke å trykke F6? For nå står den på ACHI mode i bios og samtidig finner den en unpartioned space man kan instalere på. Lenke til kommentar
gehe_cheetah Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Aha, så om man bruker en xp disk med integrert driver så trenger man ikke å trykke F6? For nå står den på ACHI mode i bios og samtidig finner den en unpartioned space man kan instalere på. så flott da phaenteon. funker for meg også!!! dette er gøy. da vet vi dette til neste gang. driver å formaterer. åssen PC kjøpte du deg? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Lykke til videre da , begge to ... Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kan trygt si at jeg føler meg litt lettere tilbakestående nå. Må faen lære meg å lese skikkelig over det folk skriver. Takk for all hjelp. Kjøpte meg en JFT00(12" skjerm), du da? Lenke til kommentar
gehe_cheetah Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Kan trygt si at jeg føler meg litt lettere tilbakestående nå. Må faen lære meg å lese skikkelig over det folk skriver. Takk for all hjelp. Kjøpte meg en JFT00(12" skjerm), du da? Det gjorde jeg også, med 2,4 ghz, 250 gb, 2 gb 6 cell batt. svart. Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nå er endelig xp instalert og jeg vil gjerne takke alle som har hjulpet til igjen. Lenke til kommentar
gehe_cheetah Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Nå er endelig xp instalert og jeg vil gjerne takke alle som har hjulpet til igjen. Phanteon jeg får ikke installert lydkortdriver!!! Så jeg får ikke noe lyd. har du hatt samme problem? Skjønner ikke helt hva som er galt... Noen andre som har innvendinger??? Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Gikk knirkefritt her bortsett fra at driverdisken ikke ville funke på maskinen den skal brukes på. De sparer tydeligvis inn penger på å brenne ut drivere på rævva disker. Uansett så instalerte jeg kun den siste driveren og ikke den greien som den foreslo først. Det er ihvertfall et integrert Realteksystem, så burde finne noen drivere på deres sider om det ikke skulle funke. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Last ned driver direkte fra intel . Siste driver er 8.2.1001 som dekker desktop og mobile. Den som er merket nr.1 her : http://downloadcenter.intel.com/filter_res...mp;submit=Go%21 Velg OS Lagre iata82_enu.exe på C:\ Åpne et CMD vindu og kjør utpakking med kommando: iata82_enu.exe -a Filene utpakket finner du da under C:\Program Files\Intel Når du lager nlite peker du på "C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\winall\Driver" folderen og merker alle med CRTL + Mus Det ligger ingen filer innpå ''Driver'' her? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Gjør et windows søk etter filen iaAHCI.inf for å finne mappen. Det er en av de som skal bli extracted med -a kommandoen. Mappen skal inneholde: iaAHCI.inf iaAHCI.cat iaStor.inf iaStor.cat iaStor.sys TXTSETUP.OEM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå