Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

nor jeg høyreklikker starter pcen på nytt på en måte hjjjeeeeeeelp !:(

Anbefalte innlegg

jeg er dorlig med komma og sånn men jeg håper virkilig dere kan forstå meg selvom.

min pc er akuratt 1 år gammel nå den egentlig en bra gamer pc, men nå i det siste har det vært mer og mer trøbel med den:( og nå er det sånn att, nor jeg skal høyreklikke på et program på skrive borde så kommer det melding opp windows sluttet og virke også kommer det en ny melding starter på nytt, men det starter ikke på nytt liksom, det som skjer er att den på en måte refresher eller ja det er sinsykt iriterrende siden det er vista også nor ikke noen spill fungerer skal man kunne høyre klikke også kjør som admin, ikke sant men, i dag har den blitt helt rar:( kan ikke høyreklikke! også nor jeg starter opp pcen så starter oppgave linjen i sånn gammel xp oppgave line :( dere skjønner kansje ikke hva jeg mener, :cry: men vær så snill skriv inn det dere tror det kan være det viktigste er om jeg kunne fikset det med at nor jeg høyreklikker så kommer det sånne meldinger får ikke høyreklikket på noen programmer spill og sånn steam og det men jeg får gjort det på alt annet uten om spill exe. filer tror jeg det er :( vær så snill prøv dere som kan lit om data. :ermm: jeg bare håper jeg kunne fått fikset dette:( jeg kan lit men ikke mye, vær så snill hjelp men!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo høres ut som virus, så ville sett på det først.

Deretter kan du jo kjøre tilbake vista til et tideligere opprettingspunkt.

Om ingenting virker og alt bare er dritt, så gjør hva man i blandt må gjøre med windows: formater c: og reinstaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...