TheMadS Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei! Jeg avinstallerte Explorer da jeg kjøpte maskinen min, men nå trenger jeg den pga jeg driver å redigerer en nettside som bare fungerer med Explorer. Kort sagt, hvordan installerer jeg Explorer på nytt. Jeg finner ikke iexplorer.exe under System32 mappa eller får ikke kjørt den under Kjør. HJELP! Lenke til kommentar
otis Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Har prøvd allerede. Det fungerer ikke pga at den er laget for XP. Skal prøve å installere den med XP kompabilitet, men lurer på om det kanskje bare vil gi problemer siden den er for XP Lenke til kommentar
otis Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hmm, det er jo egentlig ingen forskjell på IE i Vista, eller IE i XP. Det er jo et selvstendig program...? Men men, om det ikke virket, så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå