ChengKontang Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Morsomt. Hva med å sende bildene til han i posten og lure på om livet fortsatt er slik for ham? Og håpe i stille skadefryd at han har giftet seg med et gudsord fra landet, som tilfeldigvis står ved siden av når han åpner brevet. Hu hei, det kunne blitt opptakten til en artig Wam og Vennerød-historie. Eller kanskje han ikke er gift/sammen med kvinner i det hele tatt? Jeg er jo ingen blotter så jeg vet ikke noe om psykologien deres. Spesielt når det utelukkende foretas overfor menn i uniform. Litt suspekt? Hehe hva med å heller poste dem på facebook? kneggelegghehe. Øh nei forresten da må jeg jo lage konto der.. hmm.. skit. Uansett, du ga meg noe å tenke på der med å plutselig trekke psykologi inn i det hele... Så aldri på Reitan som noe blotter, slik jeg ser for meg at en blotter liksom "er" når han blotter, om du skjønner. Ei har jeg filosofert noe særlig over hvorfor han egentlig gjorde det.. Han gjorde det ikke på noe sleazy dirty måte liksom. Og snurren var forsåvidt heller ikke ekstraordinær på noen måte (slik at det kunne være at han ville skryte av den;) Ogeh, såvidt jeg kan huske hadde han dame hjemme og amerikaner som venta i låven til foreldra så for meg var han bare en sånn der sær type Raymond/Fritjof bygdetulling som mekka bil på fritida og hørte på elvis. Hehe han mente å at ei helg alene i skogen med motorsaga og ei flaske sprit virkelig var livet.. Sannsynligvis hørte han elvis da å.. Han virkakke veldig gay for å si det slik. Ogeh.. han tok den ikke bare ut overfor menn i uniform, han tok den ut når noen tok fram kamera. punktum. Uansett om vi var på byen eller i butikken eller på velferden å spillte biljard eller whatsoever. Kamera=ut med tisseluren. Jeg konkluderer hittil & stille for meg selv at; Om en tar utgangspunkt i at følgende argument fra Cyclo i tidligere post er korrekt: "Så lenge poseringen er en naturlig reaksjon på et kamera, så må det jo nødvendigvis være en "ekte" reaksjon." Da mener jeg at Mr Reitan må være en smule psyk i hodet sitt. Dette bare kan jeg ikke slå meg til ro med... Han skulle vel vært luket ut under sesjon da å aldri fått håndtere skarp ammo å ting som smeller. (når jeg leser det jeg har skrevet her nå slår det meg at dèt skulle sannsynligvis ikke jeg heller ha gjort) Ræts. nå kommer jeg sikkert til å tenke på det her i flere dager & netter. jaja hehe, det er jo arti å mimre da uansett.. Cheng. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Post bildene i BK! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Post bildene i BK! Det hadde vært spennende å se hvor lang tid det hadde tatt for en moderator å fjerne det. Tipper Are ville ha viftet med mer enn en pekefinger, he he. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 "artistic nudes" =D går da bra det =) Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tipper Are ville ha viftet med mer enn en pekefinger, he he. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå