Keiseren av Grønland Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Moren min har nettopp formatert PC'en sin og trenger hjelp med iPoden sin. Hun har masse musikk på iPoden, men nå er iTunes bibloteket på PC'en hennes tomt. Hvis jeg trykker synkroniser så blir jo bare alt slettet sant? Hva skal jeg gjøre for å forhindre at dette går tapt, slik at hun kan fortsette å bruke iTunes+iPod? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg ville forsøkt å finne SharePod, for så å overføre alt fra ipod til PC utenom Itunes, også importert disse filene inn i itunes igjen. Det er sannsynligvis lettere måter å gjøre det på, men jeg vet ikke om noen Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Kan jeg ikke gjøre det uten? Går det an å dra filene fra ipoden over til en eller annen mappe på PC'en, som Itunes leser? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det er det man bruker sharepod til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå