Kr1ssy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vi er to jenter som kjeder vettet av oss! Noen som har noen forslag til hva vi kan finne på? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Putekrig, xD, neida bare tuller, være ute kanskje? sykle, sparke fotball, hvis det da ikke er dårlig vær... Lenke til kommentar
Kr1ssy Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Putekrig, xD, neida bare tuller, være ute kanskje? sykle, sparke fotball, hvis det da ikke er dårlig vær... Ja, det er egentli helt okei vær, men vi har verken fotball eller sykkel -.-' Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Få dere noen hobbyer da, vel! Trening, fotografering, selvstudering, lesing av bøker, heng med noen andre venner, jobb, gå tur, last ned en tv-serie (The OC er et aktuelt tips siden dere er to jenter).. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dere kan gå ut å knyte trær? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) € qr Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er veldig enig i at PortioN sitt forslag er det beste i en slik situasjon. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vi er to jenter som kjeder vettet av oss! Noen som har noen forslag til hva vi kan finne på? Kle dere ut som menn og gå ut og sleng slibrigheter til pene jenter! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dere kan jo ta en titt i denne(clicky) tråden Lenke til kommentar
Kr1ssy Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Dere kan jo ta en titt i denne(clicky) tråden Den var bra! fant egentli ingenting vi kunne gjøre, men skal stikke innom og se om jeg finner noe spenede en annen gang Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 fingre hverandre ? Kanskje ikke så veldig morsomt, men det er ihvertfall deilig Grow up.... Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 fingre hverandre ? Kanskje ikke så veldig morsomt, men det er ihvertfall deilig Veldig morsomt. Du er vel akkurat gammel nok til å skrive slike ting antar jeg. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 fingre hverandre ? Kanskje ikke så veldig morsomt, men det er ihvertfall deilig Grow up.... helt enig... er jævlig barnslig selv har jeg hørt, men det der var barnsligere enn meg... (det sier en del :!: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå