alleibruk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Andre som har handlet se c902 og er veldig skuffet over bilde kvalteten/blitsen? i mørke rom tar jeg mye bedre bilder med min gamle se k800i. (og den har bare 3mp).. Har oppdatert til siste firmwaren uten att det hjalp noe. Hvorfor har de ikke samme blitsen som i k800? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 i mørke rom tar jeg mye bedre bilder med min gamle se k800i. (og den har bare 3mp).. Du ser blindt på megapixler eller? K800 har vel skikkelig blitz, hvor c902 har power led. Blir vel litt klasseskille i mørket vil jeg tro. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) nei . bryr meg egentlig ikke så mye om mp. synes bare det er rart att det er så mye bedre blitz på en tlf som er 3-4 år eldre? kunne vel ha brukt samme blitsn i c902. begge er kjøpt uten abb, og c902 er dyrere enn hva k800i var når den var ny.. Endret 8. august 2008 av alleibruk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tre-fire år? Prøv to. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Tre-fire år? Prøv to. da da svært til flise spikkeri. er nå en evighet i mobil verden siden den kom ut. poenget var jo om hvorfor de går ned på kvaliteten på blitsen i en nyere modell i samme serien? Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 C902 har fotolys, K800 har blitz. Den dårlige nyheten er at blitzen lyser ca dobbelt så langt som fotolyset som står i C902. På den positive siden er det en ny type fotolys som er adskildig bedre enn den som befinner seg i mange andre telefoner. Fordelen med fotolys er: Raskere oppstart, bruker mindre strøm, og kan brukes som lommelykt Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Evighet i mobilverden, ja det er det. Men ikke en evighet innen foto. Blitsen er vel ikke veldig mye utviklet siden dens tid. Blitsen tar også mere plass fysisk. Endret 9. august 2008 av -Martin- Lenke til kommentar
muner Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Andre som har handlet se c902 og er veldig skuffet over bilde kvalteten/blitsen?i mørke rom tar jeg mye bedre bilder med min gamle se k800i. (og den har bare 3mp).. Har oppdatert til siste firmwaren uten att det hjalp noe. Hvorfor har de ikke samme blitsen som i k800? Samme problem her, hadde og k800i, forventet da at denne tlf minst like god som den jeg hadde. men kan ikke ta bilder etter kl 8 på kvelden, fordårlig lys uansett om jeg er bare 2m fra målet. Bare i veldi opplyste lokaler kanskje. Uansett så står det på http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...cc=no&lc=no at den har blits, ikke noe om ledlys eller noe, står videolys da. Tenkte faktisk om dette kan gå under noe med feil reklame så en kan bruke dette som reklamasjon sak? Hadde jeg visst dette om ville jeg heller kjøpt k850i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå