rogergr Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Cameron øker forventningene til sin kommende Avatar. Les mer Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Har høye forventninger til denne. T2 er forøvrig min actionfavoritt gjennom tidene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Joda, det bringer frem litt kledelig sikkel ... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Jeg kjente faktisk ikke til Mr. Cameron før jeg så Entourage, hehe. Dette ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Jeg kjente faktisk ikke til Mr. Cameron før jeg så Entourage, hehe. Dette ser veldig bra ut. Oi.....fleip eller fakta? Ikke fått med deg Alien? T2? og....Titanic? De to første er jo monumentale filmer som enhver filmsamling SKAL inneholde...usikker på titani, men har da sett den. Grei nok som underholdning! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Får vel skylde på alderen, var ikke veldig gammel da Titanic hadde release Endret 8. august 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Aliens? Fix'd. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 2.5 år med produksjon + dette er James Motherfucking Cameron, da blir dette her noe vi kommer til å sitte og orgasme over på kinosalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg