Heimert-kongen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hei. Jeg spør for en venn. Han har en frosk som han forer med levende mus men han synes det er for dyrt og kjøpe dem. Derfor lurer han på om hvordan han kan fange dem ute i skogen. Har dere noen tips eller forsla til feller? Jeg er helt blåst på det emnet. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du kan få kjøpt feller som lokker musa inn i et lite bur, så når musa biter på lokkematen smeller lokket igjen. Jeg vet dog ikke hva de heter eller hvor de kan kjøpes, men tviler på at de skal være så alt for vanskelige å få tak i. Hvilken type frosk spiser levende mus? o_o Lenke til kommentar
lamial Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Eller skaff en katt. Mange katter liker å gi levende mus til menneskene sine som gave Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja skal si Nøste kom med noe til oss. Kattungen hennes smakte også på mus. Hehe! 2 stk rundt døra nå. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Ja skal si Nøste kom med noe til oss. Kattungen hennes smakte også på mus. Hehe! 2 stk rundt døra nå. Score! Men jeg henger meg på Cyberpunk, hva slags frosk spiser mus? o_o Endret 9. august 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Den frosken i den youtube-videoen var nesten litt skummel! Og ikke minst ekkel! Fy faen! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Se filmen hos Youtube Her er det en som tar en levende mus. Syke greier, regner med at dette ikke er vanlige padder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå