microon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg lurer på om jeg skal satse på Sony BDP-S350 når den kommer ut i høst. Oppstarttiden skal være 6 sekunder. Profil 1.1, men skal støtte BD live, m.m Visit www.productwiki.com Visit www.pocket-lint.co.uk Prisen skal ligge på ca. 2900kr. Noen som har mer info om prisen og når den kan kjøpes? EDIT: Fikk bekreftet fra SOny Norge at den forventes i butikkene fra september '08 Endret 12. august 2008 av microon Lenke til kommentar
Edefjes Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Blir profil 2.0 om man kjøper en minnepinne til 50 kr og setter i bak. Lenke til kommentar
microon Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Såpass ja, høres lovende ut. Må gå for denne jeg altså. Amentio hadde ingen oversikt på når de fikk den inn i sortimentet. Lenke til kommentar
microon Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg lurer på om noen kan si hva som er forskjell på disse to? SONY BLU-RAY ,1080P, 7.1 JPEG,MP3, AVCHD (BDPS350B.EC2) SONY BRAY DISC PLAYER (BDP-S350) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå