EdvardVIP Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Skal som dere sikkert har skjønt lakkere cyberen. men, bakpullertene, de to på sidene bak, må av og på siden jeg skal lakkere. såå, jeg kommer nesten til den ene, for det er en inspeksjonsluke der, tror jeg klarer og få holdt en fast nøkkel så muttern går av, men tror ikke jeg seinere får på muttern igjen. jeg tror det er en liten finerplate støpt inn der pullerten er festa. Mange sier at treskruer vil bare skli opp, men vis en 3 skrue får ordentlig feste og en god posjon tec 7 så burde vel det holde ? og den pullerten som er foran på dekk og som det nøkker mest i, den har jeg bolter på, for den kommer jeg til ved hjelp av en inspeksjonsluke foran der. så spørsmålet er om noen har noen sjuke metoder om å få festa muttern, eller om dere tror tec 7 og treskrue holder. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Du tar bare mutteren inni fastnøkkelen og stapper inni en tynn treflis eller noe slik at den henger på Det funker for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
EdvardVIP Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 problemet er bare da at jeg kommer bare til på en av de. Den siste kommer jeg ikke til uansett, ved mindre jeg skjærer i innerlinern. Men på pullerten er det jo 4 hull som du skal sette skrua i, hadde ikke 4 treskruer holdt? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Eller spare deg arbeidet med å ta de av og maskere pullerne. Lenke til kommentar
EdvardVIP Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Nei, det blir for dårlig. men blir nok til at jeg skjærer inspeksjonsluke i ene sia for det.. litt kjedli men er jo ikke anna å gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå