turak Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg lurer litt på dette rundt avspilling av sanger på tv/radio, foreksempel radio programm som natt ønske, eller på tv kan det være chill, sonen etc. Jeg betviler på det sterkeste at dette er hentet fra torrent sider, så hvor får de egentlig tilgang til sangene fra ? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg lurer litt på dette rundt avspilling av sanger på tv/radio, foreksempel radio programm som natt ønske, eller på tv kan det være chill, sonen etc. Jeg betviler på det sterkeste at dette er hentet fra torrent sider, så hvor får de egentlig tilgang til sangene fra ? Låtene kan de få fra en hvilken som helst kilde. De kan kjøpe dem selv i butikken eller de får tilsendt gratis plater fra selskapene som promo. Lenke til kommentar
turak Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Jeg lurer litt på dette rundt avspilling av sanger på tv/radio, foreksempel radio programm som natt ønske, eller på tv kan det være chill, sonen etc. Jeg betviler på det sterkeste at dette er hentet fra torrent sider, så hvor får de egentlig tilgang til sangene fra ? Låtene kan de få fra en hvilken som helst kilde. De kan kjøpe dem selv i butikken eller de får tilsendt gratis plater fra selskapene som promo. Det er sterkt ulovelig og kjøpe en CD for og så spille den av for hele norge tror jeg ... Lenke til kommentar
turak Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Hvis det er noe der som tror de vet dette, eller om et annet forum som kansje passer bedre for dette spørsmålet, hadde vært hyggelig med litt hjelp. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Lager ikke tv/radio avtale med et samleorgan for alle plateselskapene, og får tilgang til musikk på internett da? Tror det kan være noe jeg har hørt før... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg lurer litt på dette rundt avspilling av sanger på tv/radio, foreksempel radio programm som natt ønske, eller på tv kan det være chill, sonen etc. Jeg betviler på det sterkeste at dette er hentet fra torrent sider, så hvor får de egentlig tilgang til sangene fra ? Låtene kan de få fra en hvilken som helst kilde. De kan kjøpe dem selv i butikken eller de får tilsendt gratis plater fra selskapene som promo. Det er sterkt ulovelig og kjøpe en CD for og så spille den av for hele norge tror jeg ... De må jo selvsagt ha tillatelse for å spille det offentlig(og dette er det vel TONO som har ansvar for i Norge), men jeg forsto det slik at trådstarter kun lurte på kilden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå