Ernie Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Prøv å kom inn på hjemmesiden min http://home.no.net/ernie85/ ( vet det ikke går, men du ser da i allfall problemet... :wink: ) kontoen eksiterer så det er ikke det... Kjører selv opera og får følgende melding: Forbidden You don't have permission to access /ernie85/ on this server. Med IE får man: HTTP-feil 403 (forbudt) Jeg har ikke rørt settingen så det burde ikke ligge der, men for sikkerhetskyld hva skal det være på public_html og index.html? Kan det være noe annet som er problemet? kom med forslag alle forslag motas med stor takk Ernie85 Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 index.html skal ligge inni public_html Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 index.html skal ligge inni public_htmldet gjør den Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 hentet fra mIRC: <Ernie85> ROFL!!!!!! Dette er den mest latlige feilen jeg noen gang har gjordt!!!! Langt opp her så skrev jeg om et problem om home.no.net kanskje jeg skal aktivere kontoen først det forklarer det hele Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hehe, bra du fant det ut tilslutt iallefall :wink: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Hehe, bra du fant det ut tilslutt iallefall :wink:hadde egentlig aktivert den for leeeeeeeeeeeenge siden (ca en mnd siden), men jeg slettet nettopp index.html filen og da registrerte serveren tydligvis at den ikke var aktiv lenger og da jeg la inn den nye siden så trodde den sikker fortsatt at siden var inaktiv... jeg fant da løsningen da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå