Gå til innhold

overføring av egen spilleliste til ipod touch

Anbefalte innlegg

Jeg vil lage en mappe som jeg kan legge inn enkeltsanger. jeg har til nå brukt å legge til fil og da havner de i det store uvorsiktlige arkivet. jeg fikk ett tips å lage en egen mappe i spillelister og det har jeg fått gjordt , jeg ser den i itunes på pcen men når jeg synker så kommer den ikke med så jeg kan se den i spillesiter. det er sikkert en enkel sak for dere som kan det men jeg trenger ett tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Du har lagd mappen i itunes og gitt den et navn?

Min heter mappe heter filmer så har den en note som ikon i mappen.

Dette er da en spill liste så må du legge sanger inn i spill liste vis ikke så tror jeg ikke den blir synkronisert med ipoden din.

Koble inn og koble fra ipoden din når du har gjort dette og trykk synkroniser/oppdater så prøv om det hjalp deg.

vis ikke så skal jeg lage en miniguide til deg.

Lenke til kommentar

Dette er da en spill liste så må du legge sanger inn i spill liste vis ikke så tror jeg ikke den blir synkronisert med ipoden din.

Koble inn og koble fra ipoden din når du har gjort dette og trykk synkroniser/oppdater så prøv om det hjalp deg.

Lenke til kommentar

Jeg la inn en sang i min mappesom heter tom favoritter. jeg synket ipoden igen men finner ikke den mappa. vil tro at jeg skulle finne den under spilleister25 mest spillte, 90 talls ++ men her ser jeg den ikke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Skru på ipden: gå helt tilbake til hoved menyen så starter vi:

gå inn i musikk --> spillelister --> der skal tom favoritter ligge vis du har lagt sanger inn i mappen som du lagde.

Vis du ikke har dratt sangene over til denne mappen så kan det hende den ikke vil dukke opp.

Så dra musikk nedi tom favoritter og synkroniser igjen vis du ikke har gjort dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Så bra å funket det. jeg måtte dra filen og slippe så var den der. tusen takk or hjelpen

Bare hyggelig og kunne hjelpe deg.

Viktig og kunne dele kunnskap med andre, kunnskap som ikke blir brukt er unyttig kunnskap.

Lykke til med ipoden din

Edit: skrivefeil

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...