Ninja_Noob Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 sukker, syltetøy eller bacon, namnam Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 stort sett sukker eller bringebærsyltetøy. av og til flesk hvis vi har det Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pleier bare å ha sukker på. Men når jeg lager pannekaker så lager jeg røre. Som i eggerøre altså. Sånn at det blir graps i steden for en flat kake. Nomnom. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noe som faktisk høres ganske godt ut er pannekake med grøt, må lages en gang. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sirup, Melis og Bacon Dødelig i lengden, men det er utrooolig deilig en gang i blandt! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pleier bare å ha sukker på. Men når jeg lager pannekaker så lager jeg røre. Som i eggerøre altså. Sånn at det blir graps i steden for en flat kake. Nomnom. Hva er graps? Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noe som faktisk høres ganske godt ut er pannekake med grøt, må lages en gang. huh, hørtes nesten like godt ut som vaffel med fårrikål Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pleier bare å ha sukker på. Men når jeg lager pannekaker så lager jeg røre. Som i eggerøre altså. Sånn at det blir graps i steden for en flat kake. Nomnom. Hva er graps? Graps er.. øhm... Blanding av slaps, grøt, gugge og mos. Litt vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja. Nam. Hvis du rører i stekepannen før pannekakerøren blir stiv, får du pannekakeslaps. Du må bruke masse smør btw. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 All slags syltetøy, sukker eller bacon. Nam! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 sukker, bacon, blåbær, sirup.. alt etter som Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja. Nam. Hvis du rører i stekepannen før pannekakerøren blir stiv, får du pannekakeslaps. Du må bruke masse smør btw. Hm, jeg skal gi det et forsøk Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Pannekaker med lønnesirup er himmelsk. Endret 10. oktober 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja. Nam. Hvis du rører i stekepannen før pannekakerøren blir stiv, får du pannekakeslaps. Du må bruke masse smør btw. Hm, jeg skal gi det et forsøk La meg vite hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Sukker eller blåbærsyltetøy Ble igjen et par pannekaker dagen etter. Pleier da bare å spise de kalde som regel. Tar opp sukkerboksen som jeg trodde inneholdt sukker, derimot ikke. Salt hadde jeg strødd godt med. Tar en bit og phhhoi rett ut igjen. Det var virkelig vondt! Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Lager ofte blini her, som er den russiske utgaven av pannekaker. Da har vi på rømme, svart kaviar og løk. Høres ikke mye godt ut, men smaker helt knall. Om vi har vanlige pannekaker etter en suppe f.eks. går det mest i sukker og syltetøy Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Belugakaviar? Er ikke det både svinedyrt og vanskelig å få tak i for tiden? Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Oppdaget nylig at det er jævla digg å ha sukker på pannekakene og sprute sitron/limesaft over Yum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå