Luciana Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Snakker om sola! Har akkurat presset i meg et lass av pannekaker. Okay, så var det ikke et lass da. Det var to stykker. Pleier å bruke lønnesirup, syltetøy (blåbær, jordbær,bringebær), kjøttdeig, bacon, brunost og vaniljeis. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Vet ikke om det har vært en post om dette før men tar sjangsen, som tittelen sier, hva har dere på pannekakene?Selv har jeg på Smør først, så peanuttsmør, cheddar ost eller vanlig ost i skiver oppå, så har jeg på en dæsj med sirup på toppen:) Deilig^^ Hva med dere? Blåbæresyltetøy er namnam på pannekaker! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Blåbær syltetøy og bacon Damn, nå fikk jeg lyst på pannekaker... Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Blåbær syltetøy og bacon Damn, nå fikk jeg lyst på pannekaker... Jeg også. Må få modern til å sende over oppskriften! Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Bruker bare Lønnesirup eller sukker, kunne aldri tenkt meg og hatt noe annet på mine pannekaker Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Sitron og sukker. BINGO! Først på side 4, så er det noen som har tatt til fornuften? WTF Hvis dere liker stekt banan (it's delicious). Prøv å mose litt banan og putt i røra, gjerne med sjokoladesaus/karamellsaus over etterpå, eller sjokolade/krokanis. Bland seterømme med syltetøy, nammmm... Ellers synes jeg pannekaker funker til stort sett alt. Taco som noen nevnte f.eks. Det er jo på en måte nesten som lefse eller tortillas, hvertfall hvis man lager crepes. En bra combo er suppe til middag, og pannekaker til dessert. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bringebærsyltettøy. Og bare dte. Men liker egentlig ikke pannekaker fordi man må ha på noe som er søtt. også blir det oftetst for søtt, og hvis man spiser uten nnoe på smaker de bare kjedelig. ja. ^-^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Blåbær og sukker = NAM! mMmMmmMm! Nå fikk jeg GRÅDIG lyst til å lage meg noen panner. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sukker og bacon DIGG! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sukker og syltetøy. Men min stefar har bacon og egg og masse annet rart på pannekaken. Har aldri likt han uansett. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tar g ruller panne kaken heller en liten bunke sukker på fatet og en bunke med blåbær sylte tøy. først dypper jeg den i syltetøy så i sukker MMMMMMMMMM. Og liker bacon også. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 masse smør og litt sukker. nam. eller syltetøy, blåbær, bringebær, jordbær og rips. eller bacon. naaammz Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Må nesten prøve med bacon, høres digg ut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Mamma, kjøp litt bacon til suttandutten din!? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Ost og skinke Og blåbær og sukker. Endret 4. september 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 En gang tok mamma noen pølser i en form, helte pannekakerøre over og stekte det. Det var faktisk jævlig godt Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 En gang tok mamma noen pølser i en form, helte pannekakerøre over og stekte det. Det var faktisk jævlig godt Innbakt pølse i pannekake... Hørtes ikke ekstremt godt ut. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 hahaha. vet, men det var det faktisk. Kanskje hun gjorde noe magisk med den? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 hahaha. vet, men det var det faktisk. Kanskje hun gjorde noe magisk med den? Magic fingers... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå