medlem-90636 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Blåbærsyltetøy OG sukker En gang vi var tom for blåbærsyltetøy forsøkte jeg Jordbærsyltetøy. Det var ufattelig godt det også, men da får jeg mer "desstertfølelse".. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Syltetøy (helst blåbær) og bacon. That's it. Sukker treng ein ikkje så lenge det er syltetøy på. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Blåbær, bacon og sukker. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har egentlig aldri skjønt hva som er så godt med bacon på pannekaker...? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Bacon og sukker er genialt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Vanligvis går det i blåbærsyltetøy, sukker og bacon, men skal jeg virkelig godte meg, koker jeg potet og gnur utover og har i bacon og spiser de. Ellers er det bare å smøre utover blåbær, ha på bacon og strø sukker over. Men det er til middag. Til dessert går det stort sett i kanel og sukker eller vaniljeis og blåbær. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Vanligvis går det i blåbærsyltetøy, sukker og bacon, men skal jeg virkelig godte meg, koker jeg potet og gnur utover og har i bacon og spiser de.Ellers er det bare å smøre utover blåbær, ha på bacon og strø sukker over. Men det er til middag. Til dessert går det stort sett i kanel og sukker eller vaniljeis og blåbær. Har du virkelig potet på pannekakene av og til? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Enten sukker og kanel eller blåbærsyltetøy Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Bacon, is og blåbærsyltetøy samtidig.. Det er saker, det Det hørtes utrolig kvalmende ut. Her er det syltetøy, bringebærsyltetøy, blåbærsyltetøy, brunost, rømme, sukker. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det hørtes utrolig kvalmende ut. Her er det syltetøy, bringebærsyltetøy, blåbærsyltetøy, brunost, rømme, sukker. Møsbrømlefse med syltetøy :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Vanligvis går det i blåbærsyltetøy, sukker og bacon, men skal jeg virkelig godte meg, koker jeg potet og gnur utover og har i bacon og spiser de.Ellers er det bare å smøre utover blåbær, ha på bacon og strø sukker over. Men det er til middag. Til dessert går det stort sett i kanel og sukker eller vaniljeis og blåbær. Har du virkelig potet på pannekakene av og til? Ja jøss, det er kjempegodt. Oppvokst med det. Mamma og pappa (og hele slekta til mamma) spiser pannekaker med poteter, bacon og plukkfisk, men jeg liker ikke fisk og nøyer meg potet og bacon. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Faen jeg hater denne tråden... Nå må jeg snart ha pannekaker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ja, jeg har sitti her og hatt lyst på det siden jeg fant den. Foreslo for mamma at hu sku koke poteter og lage pandecager, men neida. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ja, jeg har sitti her og hatt lyst på det siden jeg fant den.Foreslo for mamma at hu sku koke poteter og lage pandecager, men neida. Og du er snart 22 år? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Faen jeg hater denne tråden... Nå må jeg snart ha pannekaker Jeg føler den. Jeg har mast på Nyhus om at vi MÅÅ ha pannekaker snart i flere dager Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ja, jeg har sitti her og hatt lyst på det siden jeg fant den.Foreslo for mamma at hu sku koke poteter og lage pandecager, men neida. Og du er snart 22 år? Det var min siste kveld hjemme, tenkte å ha litt kos med mamma og pappa, ble til at jeg kjøpte grændis og pappa hadde hvitvin Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ellers er det bare å smøre utover blåbær, ha på bacon og strø sukker over. Blåbær, bacon og sukker?! Si meg at du tuller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg er seriøs. Jeg elsker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå