Kakebakelate Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Stekt bacon og sukker. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Frokost: Legg pannekakene oppå hverandre og dynk med karamellsaus. Middag: Gratineres med bacon, creme fraiche, sopp osv. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Sopp på pannekaker?:O Er det noe godt da? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Lønnesirup og bacon, ingen tvil. Gjerne med litt bruna løk. Liker også å spise dem med sukker only. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Får endel tips til hva man kan ha på pannekakene her:) Løk synes jeg virket litt tvilsomt på pannekaker eller? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Sopp på pannekaker?:O Er det noe godt da? Jepp Sopp er godt til alt, det... Omtrent. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vet ikke om det har vært en post om dette før men tar sjangsen, som tittelen sier, hva har dere på pannekakene?Selv har jeg på Smør først, så peanuttsmør, cheddar ost eller vanlig ost i skiver oppå, så har jeg på en dæsj med sirup på toppen:) Deilig^^ Hva med dere? Du er kanskje litt amerikanisert i smaken din? Cheddarost ...? Smaker det noe som helst av den? Annen ost!? Sirup, yess, den går på skinner, og hvis du topper den med et par baconskiver, så snakker vi business. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Eg har på sjokonøtt i ei stripe tvers over pannekaka. Så rullar eg sånn at sjokoladepålegget er ikkje berre når eg kjem til midten, men over heile. Godt Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Mmmm, cheddar ost:) Greier ikke helt å forklare smaken, men smak synes nå jeg den har, prøvde det første gang i USA ja..men det går vel egentlig ann å bruke annen ost enn den da;) Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ang Lemon Curd: Jeg tror jeg har sett det i enkelte Centra eller Ultra-butikker i Oslo. Har kjøpt et glass, men husker ikke om det var på Ultra på Brysenteret, Centra på Colosseum eller Ultra på CC Vest, hvis du er kjent rundt Oslo. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har stort sett på jordbær- eller bringebærsyltetøy. Nomnom. Men bacon har jeg egentlig hatt lyst til å prøve en stund. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Blåbærsyltetøy, stekt flesk og sukker. Legg til stekt egg og sirup hvis det er amerikanske pannekaker. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 - Sirup og bacon - Blåbærsyltetøy - sukker og bacon - Melis Varierer:) Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Sukker og kanel bruker vanligvis jeg. Men ser nå at det er veldig kjedelig! Må nesten prøve noe av det dere har sagt neste gang Lenke til kommentar
Zippi Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 utenom det vanlige (blåbær eller sukker) Røktlaks Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Sukker Bacon Blåbær Blåbærsyltetøy "Maple syrup" - Kommer ikke på det gode norske ordet sånn på rappen. :] Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Bacon og jordbærsyltetøy - Himmelsk! "Maple syrup" - Kommer ikke på det gode norske ordet sånn på rappen. :] Er det lønnesirup du sikter etter? Endret 12. august 2008 av Narrie Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Sukker og jordbær/bringebærsyltetøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Syltetøy, ost, bacon og sikkert flere ting jeg ikke kommer på. Nomnom. Fikk et forslag om å prøve sukker og kanel, men er litt skeptisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå