Tommsern92 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vet ikke om det har vært en post om dette før men tar sjangsen, som tittelen sier, hva har dere på pannekakene? Selv har jeg på Smør først, så peanuttsmør, cheddar ost eller vanlig ost i skiver oppå, så har jeg på en dæsj med sirup på toppen:) Deilig^^ Hva med dere? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Enten bare sukker, bacon og smør eller blåbærsyltetøy. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Blåbærsyltetøy eller sukker. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 pannekaker hører hjemme i to kategorier: - Syltetøy, herunder bringebær, jordbær, og båbær. - Bacon Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sukker eller blåbærsyltetøy, noe som jeg regner med er ganske normalt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 bacon,blåbærsyltetøy,sukker eller sjokolademousse men det er i svært få tilfeller Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Stekt bacon og sukker. Så enkelt, så godt Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Lønnesirup, ingenting er bedre enn det. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Mye tips man kan ha på her ja;) Bacon, den var ny for meg ihvertfall...må prøves Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ordentlig sirup og bacon anbefales. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ordentlig sirup og bacon anbefales. Påstår du at lønnesirup ikke er ordentlig? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bacon, is og blåbærsyltetøy samtidig.. Det er saker, det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Ordentlig sirup og bacon anbefales. Påstår du at lønnesirup ikke er ordentlig? *bla* Endret 8. august 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ordentlig sirup og bacon anbefales. Påstår du at lønnesirup ikke er ordentlig? Nei. Det er faktisk veldig godt. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Lemon curd! Det er en engelsk mellomting mellom gele og marmelade + noko attåt som jeg ikke vet helt hva er. Veldig godt. Ellers er sirup, sukker og sitron eller blåbærsyltetøy stas, og noen ganger sjokoladesaus eller Nugatti. Pleide å lage pannekaker med baconbiter i før, men det er litt trøblete når man bor sammen med noen som nekter å spise bacon på den måten. Lenke til kommentar
lillesky Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Lemon curd! Det er en engelsk mellomting mellom gele og marmelade + noko attåt som jeg ikke vet helt hva er. Veldig godt.Får man tak i det i Norge? Høres spennende ut! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Et eller annet syltetøy. Men nå fikk jeg litt lyst til å prøve pannekaker med ost. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Brunost på vafler er en klassiker, aldri prøvd det på pannekaker men, er vel tilnærmet det samme? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ^Ja. Det var det jeg tenkte òg. Har ikke prøvd ennå, men skal gjøre det neste gang jeg har pannekaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå