1ronaldnho10 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 jeg lurer på om noen vet hva treningsprogram som som hjelper mej å bli bedre å drible å skyte og hva ball som er den beste å trikse, skyte å drible Lenke til kommentar
Polonium Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Se noen videoer på Youtube. Søk opp noen av de triksene du vil lære, eller søk opp spilleren og se hvordan han dribler eller skyter. Men det beste er som vanlig: Spill ditt eget spill. Lag din egen stil. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Trikseballer finnes jo, spesiallaget for å trikse med. Men de liker jeg ikke, og jeg foretrekker VM-ballene som ble brukt i 2006. Det er smak og behag. Det er bare å gå ut og trene for å lære å drible. Vi vet jo ikke hva du vil lære, men overstegsfinter er jo enkle å lære. Det å lære å gjøre dem effektivt er vanskeligere, men øvelse gjør mester. Si meg, hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Bohemen87 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) De fotballspillerne som er best i verden, er de som har stått alene i en bakgate med en ball, dag inn, dag ut. Lek med ball så mye som mulig, så sitter det i blodet med tiden. Endret 27. desember 2008 av Bohemen87 Lenke til kommentar
Wingrove Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tren med ball heletiden! Drit å trikse, det hjelper bare på ballkontroll... Dra i en ballbing/Fotballbane og øv på driblinger heletiden... Good luck,! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 En ting som gjelder, tren, tren og tren. Av Youtube og slikt får du inspirasjon, ikke ferdigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå