Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bedre å være mann enn kvinne?

Gjest Guest_carro_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eit argument for trådens tittel kan jo vera at me gutar/menn er, i dei fleste tilfelle, fysisk sterkare enn motsett kjønn. Dvs. at me alltid kan, dersom det syner seg naudsynt, løyse konflikter med vald.

(Det var kødd)

Men alvorleg talt, så lenge eg slepp å føde, ha mensen, ha 30xx emo issues samtidig, tenke på kroppsfiksering 24/7, gå i BH etc, så er eg nøgd med å vera mann.

Lenke til kommentar
Eit argument for trådens tittel kan jo vera at me gutar/menn er, i dei fleste tilfelle, fysisk sterkare enn motsett kjønn. Dvs. at me alltid kan, dersom det syner seg naudsynt, løyse konflikter med vald.

(Det var kødd)

Men alvorleg talt, så lenge eg slepp å føde, ha mensen, ha 30xx emo issues samtidig, tenke på kroppsfiksering 24/7, gå i BH etc, så er eg nøgd med å vera mann.

Haha, veldig enig med alt du sier her. Glad den første delen var tull. Det andre er veldig, veldig sant ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Trådstarter bryter desverre reglene for gjesteposting, derfor stenges tråden. Gjesteposting skal brukes om temaer som er av sensitiv og/eller alvorlig art.

Om trådstarter ønsker å fortsette å diskutere slike saker, anmoder jeg han/henne til å registrere seg med en vanlig bruker på forumet. Om noen ønsker å fortsette diskusjonen i tråden er det helt frem å opprette en ny tråd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...