Ducki Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Da var det på tide med nytt tastatur. Jeg tviler på at jeg har plasert tråden riktig men det får så være. Fant ikke noen annen plass å legge den. Jeg skal altså kjøpe nytt tastatur. Det gamle, Microsoft Comfort Curve 2000 er det beste jeg noen sinne har hatt, men nå er det ganske så slitt. Så jeg er på utkikk etter noe lignende. De mest vanelige nettbutikkene har det ikke i salg lengre så er ikke så lett å få tak i. Har sett litt i prisguide og sett at noen har det, men da må det forhåndsbetales, og det er jeg ikke intresert i. Så er det noen som kan hjelpe meg med å finne et tastatur som er passe likt Comfort Curve? Skal ikke brukes til så mye gaming. Spiller kun stepmania, så ikke så store taster er jo en fordel, men om jeg vil ha Logitech sitt ultra flat eller hva det enn het er jeg ikke sikker på. Noen som kan hjelpe meg med å finne eller komme med tips om hva jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ville anbefalt deg å poste her i stedet. Der får du nok mer hjelp; denne delen av forumet er for kjøp og salg av hele systemer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Flyttes etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå