Gå til innhold

skal kjøpe fotball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*HVILKEN!!!*

Jeg ville valgt ball nr 2. Har selv den første og den er god, men den tåler lite og blir fort slitt. Tror det er mer holdbarhet på ball 2 og den er omtrent like god å spille med.

Det spørs hvordan man behandler ballen og hvor man bruker den. Jeg har selv nr 1 og den har jeg vel hatt i ca 2 sesonger på gress og den er nesten like fin. Har brukt den mye, nesten hver dag!!! Den er bra å trikse med, men hvis du har tenkt til å kjøpe ballen din fra det stedet ville jeg gått for nr 2 pga at den har riktig pris. Nr 1 kan du sikkert få mye billigere et annet sted.

Lenke til kommentar
Har brukt min ball på gress i 1 år, den har fått endel sår pga skudd i stengene, det burde jo ikke skje.. synes den ikke holder mål i forhold til hva jeg betalte for den.. den nr 2 virker mye sterkere..

De er ca like, kameraten min hadde den forrige.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Ball nummer en er vell fra VM 2006, mens ball nummer 2 er den som ble brukt under EM 2008, bare med CL ''cover''. Under fotballtreningene på skolen så bruker vi EM ballene fra 2008 som funker perfekt og som holder seg bra hvis du behandler den fint. Ville gått for ball nummer 2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...