Gå til innhold

OL i Beijing: Åpningssermonien

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på seremonien nå, som er VELDIG flott. Men desverre blir veldig ødelagt av dårlig lydkvalitet på NRK/SVT eller ELENDIGE kommentatorer på Eurosport (som virkelig ikke har peiling på hva de snakker om, kalte trigram for diagram, for å nevne et av mange eksempel).

Øvrig så vil jeg at tråden skal være en diskusjon om åpningsseremonien, teknikker, favorittdeler osv.

Jeg personlig sitter halvveis på gråten å ser på det mest spektakulære og fantastiske showet jeg noensinne har sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommentatorane på Eurosprt var ræva, ja. Mot slutten vart eg så glad då dei sa "Nå får vi la bildene tale for seg selv" - så gjekk det 15 sek før dei var i gang med vaset.

Kor mange gongar skulle dei nemna at kinesarane oppfann kruttet? Og at afrikanske deltakarar hadde flotte kostymer (dei hadde det, men det var berre irriterande å høyra det same om att og om att).

MEN: eg har aldri vore veldig oppteken av desse opningsseremoniane, men eg rekna med noko storslått denne gongen, og det var verkeleg fantastisk å sjå på. Eg likte vel best fotavtrykkfyrverkeriet, har aldri sett noko liknande.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
MEN: eg har aldri vore veldig oppteken av desse opningsseremoniane, men eg rekna med noko storslått denne gongen, og det var verkeleg fantastisk å sjå på. Eg likte vel best fotavtrykkfyrverkeriet, har aldri sett noko liknande.

Det var visst bare juks....dvs det første "fotavtrykket" av ekte vare, men resten var dataanimert. Men det så fett ut alikevel da.

Pantera

Lenke til kommentar

Kommunistseremoni. Oste nasjonalfølelse kun myntet på kineserne. Fredsduen etter soldater som bærer flagget. "Ok." Nå i etterkant viser det seg at bilder var manipulerte, samt jenta mimet ei "stygg" ei, som visstnok kunne synge. Ånden var ikke tilstede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...