Nannari Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sitter og ser på seremonien nå, som er VELDIG flott. Men desverre blir veldig ødelagt av dårlig lydkvalitet på NRK/SVT eller ELENDIGE kommentatorer på Eurosport (som virkelig ikke har peiling på hva de snakker om, kalte trigram for diagram, for å nevne et av mange eksempel). Øvrig så vil jeg at tråden skal være en diskusjon om åpningsseremonien, teknikker, favorittdeler osv. Jeg personlig sitter halvveis på gråten å ser på det mest spektakulære og fantastiske showet jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Likte tromme folka jeg Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gikk glipp av det, kan jeg se det på nettet noen plass? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gikk glipp av det, kan jeg se det på nettet noen plass? NRK, Har vel lagt det ut på nett-tv nå Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Kommentatorane på Eurosprt var ræva, ja. Mot slutten vart eg så glad då dei sa "Nå får vi la bildene tale for seg selv" - så gjekk det 15 sek før dei var i gang med vaset. Kor mange gongar skulle dei nemna at kinesarane oppfann kruttet? Og at afrikanske deltakarar hadde flotte kostymer (dei hadde det, men det var berre irriterande å høyra det same om att og om att). MEN: eg har aldri vore veldig oppteken av desse opningsseremoniane, men eg rekna med noko storslått denne gongen, og det var verkeleg fantastisk å sjå på. Eg likte vel best fotavtrykkfyrverkeriet, har aldri sett noko liknande. Endret 8. august 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 NRK sin sending lagget så jeg endte opp med å se på eurosport, pluss repisen av det sammen med samboer etterpå. De ødela stemningen mye. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Var det med hensikt at alle trommeslagerne så prikk like ut? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Var det med hensikt at alle trommeslagerne så prikk like ut? Det var noko lite tilfeldig med dette arrangementet, men det var både kvinnelege og mannlege trommeslagarar bl a. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 BARE MIMING: Lin Miaoke (9) i rød kjole til venstre mimer «Ode til Moderlandet». Kineserne ville ikke vise fram det «lubne ansiktet og ujevene tennene» til Yang Peiyi, som egentlig sang. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 MEN: eg har aldri vore veldig oppteken av desse opningsseremoniane, men eg rekna med noko storslått denne gongen, og det var verkeleg fantastisk å sjå på. Eg likte vel best fotavtrykkfyrverkeriet, har aldri sett noko liknande. Det var visst bare juks....dvs det første "fotavtrykket" av ekte vare, men resten var dataanimert. Men det så fett ut alikevel da. Pantera Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det var visst bare juks....dvs det første "fotavtrykket" av ekte vare, men resten var dataanimert. Men det så fett ut alikevel da.Pantera Var det ikkje slik at fyrverkeriet var ekte, men at bileta på TV var dataanimert? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Æsj, Jeg som begynte og like Kina.... KILL'EM!!! Eller iallefall de som sørget for jukset Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kommunistseremoni. Oste nasjonalfølelse kun myntet på kineserne. Fredsduen etter soldater som bærer flagget. "Ok." Nå i etterkant viser det seg at bilder var manipulerte, samt jenta mimet ei "stygg" ei, som visstnok kunne synge. Ånden var ikke tilstede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå