Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HJELP. PC problemer. Kernel_stack_inpage_erro og session3_initialization_failed + mer -.-

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en ganske ny pc, og har ikke hatt problemer med denne før nå. Plutselig får jeg feilmelding Kernel_stack_inpage_error og så kommer session3_initialization_failed feilmelding. Aner ikke hva jeg skal gjøre ? Har søkt rundt på google osv, men ingenting har hjelpt noe særlig -.- Har formatert rundt 10 ganger uten hell. jeg er ganske ny innenfor data så kan egentlig ikke så veldig mye om det, men litt iallefall :p Har det noe å si at jeg kjører ulovlig XP versjon ? Er ikke lovlig liksom ? '

Det jeg har er : 500 GB sata HD (husker ikke merke)

ATI HD 3850 256 MB skjermkort.

Har 4gb kingston Ram, men bruker bare 3 på Xp

Asus motherboard M2V- MX SE

400 W strømforsyning :p

Aner ikke om det her er nødvendig informasjon, men jeg gir hele kaka med en gang.

Noen ganger så funker pcen, andre ganger ikke:/ Akkurat nå så kommer jeg meg ikke inn på pcen. Kommer til safe-modus osv, og når jeg trykker på det starter den på nytt om og om igjen hele tida.

Trenger virkelig hjelp. Er det noe mer dere trenger å vite er det bare å spørre. har sikkert glemt noe,men spør om det er noe dere trenger å vite.

Mvh, en som har problemer med pc -.-

Glemte å si at det kommer enda en feilmelding. "A process or thread crucial to system operations has unexpectly exited or been terminated"

Endret av medlem-167662
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Sitter med en pc som har samme problem og finner ikke ut hva løsningen kan være.

Men etter googling så er det visst mange som mener at det er hden som har skylden til feilmlden, du kan jo prøve å repartisjonere deretter scanne for bad sectors.

Eller prøve en anna disk for å se om feilmld dukker opp igjen.

Lenke til kommentar

Det var visst HDen som forårsaket feilmld. Det løste seg med at jeg låste 1/3 av disken som en gjemt partisjon og installerte vista på resten og da fungerte alt greit. :)

Dette er sikkert pga bad cluster som man da kan få ny disk av hvis garantien fremdeles gjelder, men for min del så var dette heldigvis ikke min pc. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det var visst HDen som forårsaket feilmld. Det løste seg med at jeg låste 1/3 av disken som en gjemt partisjon og installerte vista på resten og da fungerte alt greit. :)

Dette er sikkert pga bad cluster som man da kan få ny disk av hvis garantien fremdeles gjelder, men for min del så var dette heldigvis ikke min pc. :thumbup:

Hehe, lenge siden jeg la ut denne, men har samme problem fortsatt på HD.. fant ut at jeg skulle sjekke denne "sida" idag da jeg fant HD i skuffen min xD .. men hvordan gjorde du det 1/3 greiene ? Kunen du forklart litt mer ? er ny innen dette xD sorry :p

Lenke til kommentar

Brukte partion magic og opprettet 1/3 begynnelsen av disken som hidden ntfs partion, deretter opprettet primære partioner og innstallerte vista på disse.

Det beste er å opprette de nye partionene i disken på anna pc med operativsystemer som fungerer. :thumbup:

Endret av Duqe
Lenke til kommentar
Brukte partion magic og opprettet 1/3 begynnelsen av disken som hidden ntfs partion, deretter opprettet primære partioner og innstallerte vista på disse.

Det beste er å opprette de nye partionene i disken på anna pc med operativsystemer som fungerer. :thumbup:

Tusen takk ;P Skal jeg gjøre ^^ Takk for svar ettersom dette innlegget er gammelt xD ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...