Skypond Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg skal ha nytt hovedkort og prosessor. Så jeg lurer på om dette hovedkortet: Asus P4G8X Delux/GD Socket 478 er ett bra valg. Eller har noen et bedre forslag? Lenke til kommentar
Skypond Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Skal kjøpe i kveld så kan noen gi meg tips?? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Sitter med det hk et nå og kan ikke si mere en at jeg er forelska i det Stabilt som alla hauga og jeg fikk raskere booting. maskina er blitt raskere i ps , mulig det er den dual ddr`en som gjør det. ikke sikker. men jeg er hvertfall kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Skypond Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 kan jeg bruke det minnet jeg har med dette hovedkortet? (pc2700) Lenke til kommentar
JVS Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 ja, det lurer jeg også på.... kan man bruke PC2700 minne (eller bedre) på P4G8X Deluxe når det står PC2100 i spesifikasjonene til kortet? hva gjøre denne dual ddr egentlig? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 ja, det lurer jeg også på.... kan man bruke PC2700 minne (eller bedre) på P4G8X Deluxe når det står PC2100 i spesifikasjonene til kortet? hva gjøre denne dual ddr egentlig? Ja det er ingen prob Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har GA 8INXP 8) og synes det er veldig bra, men ikke ta mitt ord for det se heller denne ranking listen med reviews på S-478 socket. Et tips til hadde jo vært å også lese dems review av P4G8X Deluxe.... Hvor dem synes Asus har bedre kort enn dems nye med EI7205 chipsett. Link: http://www.motherboards.org/rank/Intel/tot...board-rank.html Som linken antyder med www.motherboards.org så sier det nesten seg selv at disse folka kan hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå