Howard Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nå kan du igjen bli med på spennende avstemninger her på Hardware.no. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har faktisk ikke lagt merke til at avstemningene var borte. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Festlig, her skal det stemmes hver dag. Hvor ofte kommer det nye avstemniner? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Vi satser på å bytte avstemning på ukentlig basis, men ser an behovet litt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) En ting jeg alltid har savnet er et arkiv for avstemminger, bør ikke være spesielt vanskelig å ordne Følger de andre sidene etter? Endret 8. august 2008 av TSP Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Arkiv med eldre avstemninger hadde vært morsomt, men ønsker også varsel om nye avstemninger på e-post. Slike ting går fort i glemmeboken når de skiftes ut hver uke eller sjeldnere. For å være helt ærlig er det sjeldent jeg skroller nedover på hw.no. Er som regel oppdatert på nyhetene, så da holder jeg meg i toppen. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 en ting til som hadde vært fint hadde vært en tråd i forumet å til å diskutere emne det stemmes over. Sånn som nå stemte jeg Vista fordi jeg bruker det, men ville heller ha brukt en form for Linux om det hadde like gode spill egenskaper. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvilket medium brenner du oftest: CD, DVD, Blu-Ray eller HD-DVD? Hvor raskt internett har du? 0-5mbit, 5-10mbit, 10-15mbit, 15-30mbit osv Hvilken type internett har du? ADSL, Fiber, *husker ikke flere* Hvilken Linux distribusjon liker du best? (X)Ubuntu, Mandriva, Linux Mint, osv Hvor mye RAM har du? 0-1gb, 1-2gb, 3-4gb, 6-7gb, 8-9gb, osv Lenke til kommentar
t_k Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Avstemninger er greie, så lenge de ikke er rene markedsundersøkelser for diverse firma. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Avstemninger er greie, så lenge de ikke er rene markedsundersøkelser for diverse firma.De er da vanvittig lette å manipulere. Kan bli mange "fanboy"-avstemminger her... Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Her er et godt forslag til avstemning: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991431&hl= Stem på min blogg ^^ Men avstemninger er artig det, bra at de kommer tilbake, tek.no=) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bare jeg som ikke får frem resultatet? (Opera/Ubuntu)? Lenke til kommentar
mads Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 En ting jeg alltid har savnet er et arkiv for avstemminger, bør ikke være spesielt vanskelig å ordne Følger de andre sidene etter? Ikke dum idé det altså, vi har dataene hvertfall. Rullet forresten akkurat ut poll på gamer.no Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ho! Vista og Linux ligger tett nå xD Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Rullet forresten akkurat ut poll på gamer.noDen fungerte med en gang, pollen på HW fungerer fortsatt ikke i Opera. Lenke til kommentar
jarlholta Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dette systemet er noe bugget, da en person kan stemme om og om igjen. dere må sette den op slik at den lagrer IP Altså "IP based poll" slike finner man koden til vis man bare tar seg 15 min til og google om det skal være et problem (noe som det ikke burde) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vi er obs på det problemet og jobber med å få det fikset. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Overaskende mange Linux-brukere. Jeg ønsker daglige avstemmninger forresten. Lenke til kommentar
jarlholta Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Overaskende mange Linux-brukere. Jeg ønsker daglige avstemmninger forresten. Dette grunnes nokk det at det er flere personer som voter om_og_om igjen, da det er en feil som gjør at en kan bare refreshe, og vote igjen. så jeg vil si den 'egentlige' mangden skal være en go del lavere! Btw, denne pollen er ikke hva en bruker, men hva en liker best. - Da er det en annen sak, da mange har testet feks linux, men ikke har giddet og lære seg et nytt OS (og gått tilbake til feks win XP). Så om de likte det bedre så vil de jo vote på linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå