Intellio Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Hei, som tittelen sier så har oppstarten i vista blitt sykt treg. Det tar ca 30 + min for å komme inn på skrivebordet. Det er rart at dette bare plutselig skjedde, har ikke hatt noen problemer hittil. Det skjedde for første gang i dag. Datan er ganske ny, satt sammen starten av juni Hardware: xfx 790i xfx 9800 GX2 QX9650 corsair 4 GB 1600 MHz 9-9-9-24 OS, vista ultimate 64 bit Jeg har prøvd å gjenopprette, men det samme skjer igjen Takker for hjelpen Endret 8. august 2008 av Intellio Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Skjer det samme om du starter i safe mode? Om ikke kan det være en driver som bugger. Sjekk i windows system loggene om det står noen feilmeldinger der. Sjekk harddisken, om den er dårlig og sliter med å lese kan du får slike symtomer. Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Skjer det samme om du starter i safe mode? Om ikke kan det være en driver som bugger.Sjekk i windows system loggene om det står noen feilmeldinger der. Sjekk harddisken, om den er dårlig og sliter med å lese kan du får slike symtomer. det funker fint i safe mode, skal prøve å gjenopprette derifra. Så skal jeg se etter i loggen. Hardisken er helt ny, og den går utrolig bra. Men skal se etter lesefeil på hardisken. Takk for rask respons jeg må gå nå, så jeg tester dette i kveld. Skal si i fra om det funka eller ikke. Lenke til kommentar
Goodie Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har du mange gadgets på sidebaren? Jeg har merket at oppstart (etter inlogging) har blitt tregere avhengig av hva jeg har puttet på sidebaren. Men aldri så mye som 30 min... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gjør en systemgjenoppretting til et tidspunkt der alt var okay (system restore) for å eliminere sw/drivere. Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Har ingen ting i sidebaren. Allt har fungert bra, utrolig rask pc, men så plutselig så ble oppstarten bugga. Har prøvd gjenoppretting med og uten safe mode, men det samme skjer :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå