Gå til innhold

Problemer med Metal Gear Solid 1

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilte Metal Gear Solid 1 PAL fra amazon.co.uk for omtrent en uke siden, og i dag kom det. Discen var super, nesten ingen merker. Jeg satte den inn i min PS3 og starta den, og etter å se på intro-videoen kom jeg til menyen. Jeg kikket gjennom den, og kom til VR Training, og jeg trykket X-knappen. Det sto "Press the start-button". "OK tenkte jeG" Og trykket på den. Jeg kom vidre inn til en meny hvor det stod "Training Mode". Jeg trykket på start. Ingenting skjedde. Jeg trykket på X, og jeg kom tilbake til hovedmenyen. "Rart", tenkte jeg, og trykket på "Briefing". Jeg fikk da se en video av Snake i et avhør, hvor han fikk en sprøyte, og ble tilbudt et nytt oppdrag, noe han var negativ til. Da kom jeg vidre til en liste med videoer, men hver gang jeg trykket på en av dem kom jeg tilbake til hovedmenyen. Jeg trykket endelig på "New Game", men det samme skjedde, tilbake til hovedmenyen. Noen som vet hva som skjer? Kan det ha noe med at jeg spiller det på PS3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du har avsluttet MGS går du på Spill > Memory Card Tjeneste (PS/PS2) > Nytt internt Mamory Card. Der lager du ett memory card. Når du starter spillet holder du PS-knappen på kontrollen inne i noen sekunder til det kommer opp en meny der du kan velge Tildel spor. Så velger du memory carden du lagde. Da kan du lagre PS1 spill. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...