Joachim_F Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Electronic Arts har nå gitt ut den første informasjonen om Godfather II. Les mer Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Håper det ikke blir like dårlig som det første spillet.. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bare de ikke glemmer å fjerne fps grensa på 30 til pc versjonen, er jeg fornøyd.. De gjorde det på ena Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg elsker filmene, og håper spillets kvalitet kan bli like høy. Om det er mulig. Håper de har lært. Gleder meg uansett till det kommer for jeg håper de kan gjøre det bedre med oppfølgeren. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg likte The Godfather Dons edition til ps3. Ser fram til denne Blir bra Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Meh.. Venter heller på Mafia II.. Godfather var en skuffelse spillmessig. Men skal se det an iallefall, kan hende de tok til seg noen av klagene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hva med reboot av et annet selskap... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg synes det er rart at så mange klager over det forrige spillet. Det var kanskje litt repetitivt men jeg synes det hadde mange elementer som gjorde det morsomt. Det er faktisk det eneste spillet jeg har kjøpt til to platformer, men det gjorde jeg kun fordi jeg ville se hvordan det var å kvele/slå folk med Wii-kontrollerene. Uansett, jeg gleder men til oppfølgeren selv om oppfølgeren til Mafia står litt høyere på listen. Lenke til kommentar
Doier Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Visste ikke at EA skulle voldta Gudfaren II også. Lenke til kommentar
f9z Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvis dette ligner for mye på Gangsters 2 så blir jeg skuffet. Det er kanskje det beste gangsterspillet jeg har spilt, bortsett fra Mafia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg