Joachim_F Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det kunstneriske plattform/hjernetrimspillet Braid får følge av flere andre spillutgivelser på nettet. Les mer Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 haha, pitstop2 hadde jeg faktisk til C64 :D Var konge spill, 2player og 2x joysticker. priceless! <3 Lenke til kommentar
tåa Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dette er kanskje den beste artikkelserien jeg har sett på Gamer.no. Masse uprøvd moro for alle plattformer. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er Gametap lovlig?? Det er jo mange forrige-generasjonsspill der gratis. Psychonauts, Hitman og mer... Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kan anbefale Braid på det sterkeste! Veldig originalt spill, og har vel ikke fått trimmet hjernebarken på denne måten før. PC-versjonen er forøvrig lovet mot slutten av året. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Åjoda, Playstation har fått veldig mye de. Bare dere sjekker på US så Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Er Gametap lovlig?? Det er jo mange forrige-generasjonsspill der gratis. Psychonauts, Hitman og mer... Gametap er lovlig, ja. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Er ikke det bedre å legge denne artikklen til mandag, for f.eks kom Braid ut på onsdag, men artikkelen kom ut på fredag. Da ville det blitt mer nyhetsverdi. Ellers ett flott tiltak Braid anbefales på det varmeste Endret 9. august 2008 av nypis Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Elsker disse artikkelene ^^ Takk! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Flott artikkelserie og takk for påminnelsen om Braid. Det er den beste spillopplevelsen jeg har hatt på flere år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg