toazty Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 kommer det en oppgradering snart? bedre sensor f.eks? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 bedre sensor..Ò.o? har du prøvd å flytte den bort til tven? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg skjønner hva toazty mener. Har ved alle spillene jeg har spillt, untatt Super Mario Galaxy, hatt problemer selv med sensoren. Plutselig er det ingen reaksjon eller den reagerer helt feil. Utrolig irriterende. Var f.eks midt i en hard skyteepisode i Medal of Honor Heroes 2 da personen jeg var bestemte seg for at han kun ville se nedover i bakken. Var nesten umulig å se opp igjen, og jeg ble ute selvfølgelig. Blir nok ingen oppdatering som fikser det, men Nintendo holder heldigvis på å lage et ekstrautstyr som du plugger inn i kontrollen som gjør at det skal bli bedre. Men det støtter nok ikke de spillene som allerede er ute på markedet vil jeg tro. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 "Sensoren" (sensor-baren) er bare to infrarøde lys. De er der bare for at wiimoten skal ha to holdepunkter og dermed kunne orientere seg i rommet, og jeg vil derfor tro at det ikke er denne det er noe feil med om man opplever feil med bevegelser. Da må det heller være forstyrrende lys eller evt mangler med selve wiimoten. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg regner med trådstarter tenker på Wii MotionPlus. Det er ikke gitt noen fast tidspunkt for når det kommer ennå. Kanskje får vi vite noe litt senere i høst. Red Steel 2 og Wii Sports Resort blir noen av de første spillene som støtter tillegget. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 bare lurte på om det kanskje ble litt bedre , for er ikke så voldsomt imponert over det systemet som er der i dag, burde heller vært 3 holdepunkt, mer nøyaktighet, men det jeg lurte på om det var noe nytt på vei, eller om det bare er til å kjøpe inn en konsoll. slik som det er med ps3 og x-box, er der det jo litt oppgraderinger gjennom livslinja til konsollen... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kameraet er så og si per pixel nøyaktig. Forstyrrelser kan derimot skape noe unøyaktighet. Det har mye å si hvordan sensoren er plassert i forhold til kontrollen. Gjør man det rett er det ingen problemer. Har brukt Wii i snart to år nå uten noen som helst problemer med å treffe der jeg sikter. Xbox 360 og PS3 har ingen oppdateringer annet enn programvare, slik som Wii også har nå og da. Konsoller er ikke laget til for å oppgraderes (som regel). Faktisk er Wii et lite unntak i denne generasjonen, da Wii MotionPluss gir bevegelsessensoren langt høyere presisjon og respons. Man kan vel kalle det en slags oppgradering. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 er nå litt oppgradering på ps konsollene, slim versjoner, større HDD ,dual shock 1, 2 ,3 men det jeg egentlig ville vite var om det var noe nytt på vei fra nintendo , eller om det bare er til å kjøpe seg en wii, Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 å-... du fikk det til å virke som du mente en firmware-patch=Þ nei, kommer ikke noe nytt på en stund, men tror konsollene snart vil begynne å inkludere motion+ Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 motion+ er det noe som kun er tilgjengelig på de nye Wii? , eller ? vet ikke engang hva det er så... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) MotionPlus er et tillegg som settes i under Wii-fjernkontrollen, som lar deg så og si få 1:1 bevegelseskontroll. Endret 9. august 2008 av TCi Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noe som kan skape forstyrrelser til kontrollen er vel annet lys i rommet. Prøv å trekk for alle gardiner og vær sikker på om de infrarøde dingsen er rettet mot deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå