Xboxftw Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 fitte dritt. er på mitt 3. sett nå og gitaren er fucked=(. Ser ut til at de har kommen med nye trommer som funker med gitarene er ende den samme gamle dårlige lol Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 fitte dritt. er på mitt 3. sett nå og gitaren er fucked=(. Ser ut til at de har kommen med nye trommer som funker med gitarene er ende den samme gamle dårlige lol Ja, min gitar er også fucked, hos meg er det strumbaren som går hver gang! Denne er ekstremt treig til meg, og henger noen ganger igjen når jeg strummer nedover, samt at den strummer 2 ganger når jeg egentlig strummer bare en gang. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Gitaren til WT har jeg ikke hatt problemer med, og mange mener jo det er den beste thus far. Trommesettet derimot har jeg skrudd opp og teipet et flertall ganger. Dritten går bare i stykker. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) ser det er guitar hero konkurranse i oslo spektrum i helgen! argh, jeg skulle vært med! vi kunne satt sammet et band? http://www.expert.no/content/content.aspx?tbcontentid=233 Endret 25. april 2009 av Guitarman Lenke til kommentar
dup Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen som vet om hvor man kan få kjøpt kun gitaren for xbox360? (Med tråd, da den også skal brukes til pc.) Har kikket noen steder, feks Komplett, men gitaren koster jo urimelig mye! Mer enn selve spillet enkelte steder. Trenger altså kun en enkel (gjerne av de eldre) gitar, skulle tro at man kunne få det nokså billig et sted? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Exploreren, altså GH2-gitaren, er den eneste med ledning. Jeg kjøpte min brukt på Gamestop i Drammen, jeg veit at de har en del brukte gitarer. Vet ikke hvor du bor, men prøv en eller annen Gamestop.. Lenke til kommentar
dup Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bor for tiden i Trondheim, så skal sjekke når jeg får tid. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 For de som ikke vet det har Gamestop byttetilbud nå. For 4 spill + 499 kroner får man: GH:WT GH:Metallica 2xGH:WT-gitarer (den ene i Metallica-design) 1xTrommesett 1xMikrofon. Genialt tilbud. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Vet, lurer på om jeg skal slå til på det! :smile: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Elsker dissa dealsa til Gamestop... Passer meg fint siden jeg ikke bryr meg så veldig om å spare på spill. Skal ikke benytte meg av dette, siden jeg har hele WT-pakka, men finfint uansett.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Må overbevise mamma om at det er verdt å kjøre en time for å benytte meg av det tilbudet! Jeg vil ha. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Hver gang jeg slår på rød eller grønn så blir det slått på den blå også, noen som har samme problemet? Er det bare å gå til butikken å få nytt trommesett? Må jeg ha embalasjen? Endret 25. mai 2009 av Masteral Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hver gang jeg slår på rød eller grønn så blir det slått på den blå også, noen som har samme problemet? Er det bare å gå til butikken å få nytt trommesett? Må jeg ha embalasjen? Bør funke å bare gå der du handla den og si hva som har skjedd så skal du få ny. Trenger ikke embalasje. Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kjøpte hele bundle pakken her om dagen. Det jeg har merket er at pilknappene på trommene fungerer veldig dårlig. Jeg må trykke hardt og mange ganger før de reagerer, er dette et kjent problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå