NightKeeper Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Haha. Er det noen som har lastet ned Oasis - Dig Out Your Soul fra DLC her? Sjekk ut sangen To Be Where There's Life (Merk: Dette er expert....) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Herregud, så dårlig. Hvorfor gidder de å legge ut den? Passer jo ikke inn i et spill som Guitar Hero i det hele tatt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeebus...snakk om waste låt. Eg antar det ikkje er noko brukbart i det albumet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeebus...snakk om waste låt. Eg antar det ikkje er noko brukbart i det albumet. Syntes forsåvidt ikke at låta var så ille, men charten...jesus. Bare grønn, blå og oransje. Tidenes enkleste FC. Enklere enn No Sleep 'till Brooklyn på bass. Er et par bra låter på Dig Our Your Soul. Oasis har egentlig ikke gitt ut noe virkelig bra siden kokain-høydaren Be Here Now fra 97. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Min blå tromme har tatt kvelden. Hvor lenge varer garantien? Hatt mine i over 2 måneder nå. Har heldigvis orginal innpakningen enda, det trengs for å bytte right? Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Min blå tromme har tatt kvelden. Hvor lenge varer garantien? Hatt mine i over 2 måneder nå.Har heldigvis orginal innpakningen enda, det trengs for å bytte right? Nesj, trur ikke det, bare dra til butikken å whine litt så for du nytt, de er kjent med problemet så de gidder ikke faite, lol gl Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg FCa What I've Done på expert i dag. Jeg vet den er enkel, men jeg er jævlig stolt! Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Min blå tromme har tatt kvelden. Hvor lenge varer garantien? Hatt mine i over 2 måneder nå.Har heldigvis orginal innpakningen enda, det trengs for å bytte right? Du har vel 2 års garanti, og 5 års reklamasjonsrett Jeg har bare putta alt nedi orginal embalasjen, og bytta inn (4 ganger). Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva i alle dager betyr FC? Og nei, dette er et forum, så jeg googler det ikke. Klarte nesten alle tool sangene på expert, så tok pedalen kvelden -_- Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva i alle dager betyr FC? Og nei, dette er et forum, så jeg googler det ikke. Full Combo. Altså 100%. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Ikkje berre 100%, men altså full combo, dvs at du har ein note streak på like mykje som antal notar i tråden. Slår du eit bomslag og mister note streak, men treff alle notane vil du få 100%, men det er ikkje ein FC. Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har planer om å gå til innkjøp av guitar hero world tour nå (kun spillet). Begynner å bli litt mangel på usb-porter på PS3'en min. Vil guitar hero instrumenter fungere gjennom en helt vanlig usb hub som er koblet til PS3? Lenke til kommentar
sonny Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har GH IV til Xbox 360 og lurer på å kjøpe PS3. V il GH IV instrumentene til Xbox 360 fungere på PS3? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har GH IV til Xbox 360 og lurer på å kjøpe PS3. V il GH IV instrumentene til Xbox 360 fungere på PS3? Svaret er NEI! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Trommer og gitarer er nå til salgs for seg selv men kun i US. Europa får kontrollerne "senere"... Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som veit om red octane klarer å sette sammen fungerende trommesett nå? Har planer om å bytte inn det defekte trommesettet mitt i dag, men hadde vært fint om det blir siste gangen jeg trenger drasse med meg den jævla esken ned i byen.. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som veit om red octane klarer å sette sammen fungerende trommesett nå? Har planer om å bytte inn det defekte trommesettet mitt i dag, men hadde vært fint om det blir siste gangen jeg trenger drasse med meg den jævla esken ned i byen.. Som sagt tidligere, så fikk jeg en "ny" type sist jeg leverte inn, og dette settet har jeg hatt i over en mnd nå, fungerer knall enda, og det er mye brukt Lenke til kommentar
huggy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha. Er det noen som har lastet ned Oasis - Dig Out Your Soul fra DLC her? Sjekk ut sangen To Be Where There's Life (Merk: Dette er expert....) Se filmen hos Youtube Hva faen er det der for noe ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva det er for noe? Tidenes enkleste FC og tidenes whammy-fest for de som er ute etter top scores. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva det er for noe? Tidenes enkleste FC og tidenes whammy-fest for de som er ute etter top scores. Får man mer poeng av whammyingen? Trodde den kun var for å øke star power og for å forandre litt på lyden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå