thklinge Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg er glad jeg valgte å ikke kjøpe GH4... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg brukte Gamestop sitt tilbud, (bytte to spill inn og få GH4 med gitar til 99,-) og er også glad jeg ikke brukte mer penger på det møkkaspillet. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Wings - Band on the Run Van Halen - Hot For Teacher Tool - Parabola, Schism, Vicarious Ted Nugent - Stranglehold Survivor - Eye of the Tiger Sublime - Santeria Smashing Pumpkins - Today Skjønner ikke hvordan folk kan si at det er en dårlig Tracklist.. Latterlig, men smaken er som baken. Liker man ny musikk, spill RB, liker man gammel/neat musikk, spill GH. Synes GH:WT er bedre enn RB, så hurra ^^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg er glad jeg valgte å ikke kjøpe GH4... Enig; fikk det av en kamerat. Spiller lite GH fra før av, men GH4 var ikke no tess. RB var kanskje marginalt bedre, og RB2 marginalt bedre enn det igjen. Lenke til kommentar
epyks Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei. Jeg har et lite problem nå. Jeg kjøpte meg GH:WT igår. KUN spillet, uten gitar ellernoe, da jeg faktisk syns det er helt greit å spille med kontrollene. Så jeg startet opp spillet, og fikk opp hovedmenyen, og valgte Quickplay --> Single. Da jeg trykte på single fikk jeg denne feilmeldingen: "Warning, you must have a microphone connected to play vocals" Fikk den meldingen der på alt annet også. Både band, training osv. Må man ha en mikrofon for å få spilt? Eller har det noe med at jeg kun bruker Playstation-Kontrollene, da jeg ikke har gitar? Er forresten PS2 det er snakk om her. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er ikke sikkert at det går ann å spille gitar med kontrollen lenger da.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det går dessverre ikke ann å spille med kontroll. Skjønner ikke at dem har fjernet dette, da jeg og kompisen min kjøpte dette bare pågrunn av 2player, han spiller bare med kontroll. Har prøvd å koble til mic, men da kan du bare synge. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Blæh! har spilt spillet i 3 dager nå, og allerede fusker trommene OG gitaren som bare pokker...trommene, er for lite følsom det ene sekundet, og for mye følsom det neste....gitaren funker ikke når jeg strummer nedover med mindre jeg strummer hardt! da blir d fort problemer på hurtige partier av sangene...heldigvis har jeg den gode gamle les paul fra 3ern så jeg overlever...men må vel alikevell bytte inn hele greia imårra...kan jo ikke ha det sånn! Har fått slik midikabel fra redoctane, men hver gang jeg går inn i probrammet er alle trommene stillt på 10, må jeg save på playstation i tilegg til i programmet, eller skal det være sånn? Ellers må jeg si meg enige med de som sier at tracklisten ikke var noe særlig...gh3 var ufattelig mye bedre på det punktet..men jeg regner med det måtte være slik da alle sangene skal ha gitar, bass, tromme og mikrofon i seg...ingenting er perfekt Jeg likte ikke tromminga noe særlig og spiller bare på gitar (kan være for at trommene mine er mongo, eller for at jeg suger villt på trommer) Vil alikevell aldri kjøpe RB instrumentene, men kanskje spillene en vakker dag. Jeg har alltid vært en GH fanboy, og gå over til RB instrumenter vil være som å være utro med kjerringa :!: Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du burde vel heller være trofast mot Harmonix, som er selskapet som laga de første Guitar Hero spillene og som nå lager Rock Band. Kvaliteten går jo som en rød tråd: GH1, GH2, GH Rocks the 80s, Rock Band, Rock Band 2. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Du hoppa jo over det beste så langt, GH3. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Men det er da ikke utviklet av Harmonix Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Og langt fra det beste også. Men GH3 er heldigvis ikke det dårligste heller. Den tvilsomme æren holder Aerosmith-mølet. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 GH2 har det beste låtutvalget IMO, bare synd at det er så gammeldags i fordhold til GH3.. Liker også timingsystemet til GH3 bedre. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Timingsystemet i GH3 er jo så enkelt at du kan strumme en halvtime for sent og fortsatt få noten registrert. Ikke trenger du å tappe notene på riktig tidspunkt på HA/PO heller. Endret 4. januar 2009 av thklinge Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Husket du å velge USB inne i programmet? Er en luke ( kommer ikke på navnet) som du kan trykke på for å velge forskjellige enheter. Ja, jeg husket det, men den dukker ikke opp som et alternativ... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Timingsystemet i GH3 er jo så enkelt at du kan strumme en halvtime for sent og fortsatt få noten registrert. Ikke trenger du å tappe notene på riktig tidspunkt på HA/PO heller. Hva mener du med at man ikke trenger å tappe HO på riktig tidspunkt? Selvfølgelig må man det. Det er bare litt mer rom for treghet/for kjapp. Synes det bare er deilig, jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Timinga på GH3 er way off, men det er betre enn på RB1/2 der det til tider er umogeleg å lese rekkefølga. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Umulig? Selv med hyperspeed? Tror det er mer en vanesak. Man kan diskutere hva man synes er best av RB og GH sine notesystem, men i grunn og bunn er det en kun en vanesak, tror jeg da. Slike argumenter blir for tynne uansett, kan likegodt si at det er umulig å spille trommer i WT fordi pedalstreken er lilla. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kjøpte GH4 standalone, rett og slett glad for at jeg ikke kjøpte hele pakka. Spillet har gått i glemmeboka etter bare noen gangers bruk.. Ikke veldig smart investering altså.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Er kjempefornøyd med Guitar Hero4, dama spiller gitar og jeg trommer.. Trommer på easy var kjedelig, men på medium tok det seg opp og i dag spillte jeg ferdig med trommene på medium. I starten var symbalene helt mongo og jeg fikk ikke registrert slagene mine, men dette har kommet seg veldig.. Tracklisten er sånn halveis, 10-12 helt fantastisk kule sanger og mye bås. Sliderbaren på gitaren er og en konge nyvinning, den nye vrien på Bassen når du spiller på hard og expert er også kul.. ps: det er viktig å sitte høyt slik at du treffer symbalene med enden av trommestikkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå