SpencerReid Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ok, takk Da skal jeg prøve det i morra Lenke til kommentar
r00ney90 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 noen som vet om man har mulighet til å kjøpe trommene separat Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Eg er ikkje nøgd med måten dei implementerte touch-stripa i spelet. Ved å ha denne lilla tråden gjennom alle soloene blir dei alt for lett, du kan slå vilt utan å strumme og framleis treffe det meste. Dei kunne i det minste latt oss slå av den funksjonen og fått vanlege HO/PO. Det er vanskelegare å sjå om ein treff notane og alt for lett å treffe. Det gjer at ingenting på GH:WT blir noko utfordring, sjølv ikkje Satch Boogie. Det blir vel diverre same opplegg på GH:M . Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Enig der Zeph. Jeg gidder dog ikke å flytte hånden min ned der, fordi etter touchpartiet er det ofte rett på vanlige noter igjen, og da misser jeg på de. Derfor spiller jeg bare vanlig, som oftest. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Samme her, men du kan bruke knappane utan å strumme og, då blir det for lett. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Touch pad bruker jeg med den hånden jeg strummer med. Dermed klarer jeg fint overgangene fra vanlig spilling, til slider, og tilbake til vanlig spilling. Husk at du også kan strumme over touchpad mens du holder notene på knappene helt oppe. Det hjelper hvis overgangen er veldig brå. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Touch pad bruker jeg med den hånden jeg strummer med.Dermed klarer jeg fint overgangene fra vanlig spilling, til slider, og tilbake til vanlig spilling. Husk at du også kan strumme over touchpad mens du holder notene på knappene helt oppe. Det hjelper hvis overgangen er veldig brå. Ja, jeg vet det, men jeg syns fremdeles at det er like greit å bruke de vanlige knappene. Lenke til kommentar
TomHax0r Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Screw this! Ingen av folka på finn.no selger trommene sine seperat så jeg stikker på elkjøp, og kjøper super bundle. Noen som har lyst på å kjøpe spill, mikrofon, og X-plorer gitar? haha. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Må på elkjøp igjen jeg også.. Andre gitaren min fungerte en uke.. Begynner jeg og bli lei detta møkket her.. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Screw this! Ingen av folka på finn.no selger trommene sine seperat så jeg stikker på elkjøp, og kjøper super bundle. Noen som har lyst på å kjøpe spill, mikrofon, og X-plorer gitar? haha. Du burde ikke selge de andre delene før du er sikkert på at du har fått et trommesett som fungerer lengre enn en uke Endret 25. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Det er DLC som kan redde GH:WT for min del, etter å ha spelt to låter ser eg litt lysare på det igjen. Dei to låtene er så langt det beste på heile spelet. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er DLC som kan redde GH:WT for min del, etter å ha spelt to låter ser eg litt lysare på det igjen. Dei to låtene er så langt det beste på heile spelet. Hvilke sanger er det? Lenke til kommentar
TomHax0r Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Screw this! Ingen av folka på finn.no selger trommene sine seperat så jeg stikker på elkjøp, og kjøper super bundle. Noen som har lyst på å kjøpe spill, mikrofon, og X-plorer gitar? haha. Du burde ikke selge de andre delene før du er sikkert på at du har fått et trommesett som fungerer lengre enn en uke Neida, det er sant. Har bestilt midi-kabel fra RedOctane allerede, oppga bare koden som var på gitaren. Hvor lang tid tok det før midi-kabelen deres kom? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Tror de har oversikt over hvilket instrument det serienummeret tilhører, så du får nok ingen kabel ved å bruke det. Endret 25. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvor lang tid tok det før midi-kabelen deres kom? Rimelig nøyaktig 2 uker. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk super bundle til jul, men gitaren min er litt fucka... Strummeren er slakk, og "klikk" lyden kommer ikke når man strummer nedover før den er helt nede, hvis dere skjønner Er det bare å dra innom butikken hvor jeg kjøpte den, og ta med gitaren og få en ny? Eller er det mere avansert enn det? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har dere fått med dere at det har kommet nye track packs? The Eagles Track Pack: "Frail Grasp On The Real Picture" "Life In The Fast Lane" "One Of These Nights" Hard Rock Track Pack: Hinder - "Use Me" Nickelback - "Becouse Of You" Rev Theory - "Light It Up" Reggae Rock Track Pack: Slightly Stoopid - "Jimi" Pepper - "Your Face" Expendables - "Sacrifice" Lenke til kommentar
TomHax0r Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ingen gratispakker da? Utenom boss battlene og de to sangene som jeg har Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Screw this! Ingen av folka på finn.no selger trommene sine seperat så jeg stikker på elkjøp, og kjøper super bundle. Noen som har lyst på å kjøpe spill, mikrofon, og X-plorer gitar? haha. Du burde ikke selge de andre delene før du er sikkert på at du har fått et trommesett som fungerer lengre enn en uke Neida, det er sant. Har bestilt midi-kabel fra RedOctane allerede, oppga bare koden som var på gitaren. Hvor lang tid tok det før midi-kabelen deres kom? 10 dager for meg akkurat..hvis du skjekker din status på redoctane.com står det 'in process' uansett om dem har sendt den. Jeg koblet til denne i dag og fikk justert litt så dem er rimelig 100% å spille på nå. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvordan får jeg Satch Boogie? Går utifra at det er en "Encore"? I hvilke "Gig" ligger den, i så fall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå